4 364 769 läst · 32 093 svar
4365k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Trappan till vedboden har sett bättre dagar och är hög tid att byta ut, gjorde det enkelt för mig och köpte färdiga vagnstycken, kunde köpt trall också men ville bli av med lite spill, i detta fall från köksgolvet vi la för 10 år sedan. Nu ska jag bara blanda lite roslagsmahogny och stryka på stegen.
före
efter
/U
före
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
efter
Logga in
Skapa konto
/U
Avloppsjobb här också, kändes inte tryggt att ha en golvbrunn utan utlopp där värmepump och inkommande vatten är
Haft lite ångest över detta jobbet, det är ju rätt slitsamt och skitigt. Men idag fick jag en snilleblixt och lät barnen köra en stund, fick knappt hejd på lillkillen innan han bilat sönder mer än vad som behövdes... Grämer mig lite att jag inte kom på det igår så hade jag inte behövt köra totalt slut på mig själv .
Och, ja jordfelsbrytaren löste rätt hårt när jag sågade av VP-röret med kablar i. Trodde inte det låg riktigt där... Mitt i matlagningen var det också . Tog inte så lång tid att lokalisera i centralen som tur var.
Haft lite ångest över detta jobbet, det är ju rätt slitsamt och skitigt. Men idag fick jag en snilleblixt och lät barnen köra en stund, fick knappt hejd på lillkillen innan han bilat sönder mer än vad som behövdes... Grämer mig lite att jag inte kom på det igår så hade jag inte behövt köra totalt slut på mig själv .
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Och, ja jordfelsbrytaren löste rätt hårt när jag sågade av VP-röret med kablar i. Trodde inte det låg riktigt där... Mitt i matlagningen var det också . Tog inte så lång tid att lokalisera i centralen som tur var.
Kompletterat med lite gräsfrö där det blev misstor i höstas. Har tagit sig rätt bra trots att det tog en månad efter sådd innan det kom något vatten.P Prodigys skrev:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto