4 367 688 läst · 32 112 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Medlem
· Halland
· 4 006 inlägg
Varför målar du inte själv istället för att stå o glo? Hade jag varit hantverkare hos dig hade jag sagt till dig...aldrig att jag hade accepterat en övervakare under hela dagen. Att komma o kolla ett par tre gånger under dagen och växla några ord är helt ok men inte övervaka. Då hade jag hellre åkt till en annan kund. Fimpar slänger man inte hos sina kunder!Totem skrev:I går övervakade jag målare. Fortsättning idag. Har semester och de skall känna att jag har ögonen på dem. Idag skall de få en åthutning gällande slängda cigarettfimpar här och där. Jag skall inte behöva plocka slängda fimpar efter hantverkarklantar. De får gärna röka men de får väl ha en hink och slänga fimparna i !
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 893 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 893 inlägg
Helt i linje med din avatar är väl detta lite väl konspiratorisktNyfniken skrev:
När mina grannar nyligen hade visning var jag nödgad att åka hemifrån, myckey för att jag kände sån ångest över besväret att städa så noggrant inför att okända (potentiella köpare) skulle skåda min borg så kritiskt...
/U
Därför att de är inhyrda till att sköta jobbet. Jag är hemma på semester. Och jag vill ha det på mitt sätt. De är i mitt hem och jobbar på mina villkor.verktygsgurun skrev:Varför målar du inte själv istället för att stå o glo? Hade jag varit hantverkare hos dig hade jag sagt till dig...aldrig att jag hade accepterat en övervakare under hela dagen. Att komma o kolla ett par tre gånger under dagen och växla några ord är helt ok men inte övervaka. Då hade jag hellre åkt till en annan kund. Fimpar slänger man inte hos sina kunder!
Ha ha lite så men tyvärr ser man inte in till grannarna, för mycket grönskaNyfniken skrev:
Men tjuvlyssna går alltid he he
Grundar för slutmålning av taket i sonen rum.
Medlem
· Uppsala
· 5 896 inlägg
Räknas det om man tänkt på att fortsätta med målningen av takfoten så har jag gjort det idag...iaf en liten stund.....