4 367 774 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Byggt ett jordsåll. Har 2,5 kubik jord som skall sållas för att sedan hamna i groparna som finns i gräsmattan. Har även beställt ett lass prylar till trädgårdsdammen som äntligen skall färdigställas. Sedan så har jag fortsatt med att koppla elen till dragkroken. En kabel skulle dras under bilen, hela vägen bakifrån till batteriet i fram....
Frugan gick bet på att klamra fast ett tyg på en MDF-skiva. Inte så konstigt när hon stod o fjålade med en manuell Rapid häftapparat.
Jag plockade då fram kompressor och klammerpistol så hon kunde utföra jobbet. Fick faktiskt credd för att jag köper en massa vid första anblicken obegripliga verktyg:wow:
Jag plockade då fram kompressor och klammerpistol så hon kunde utföra jobbet. Fick faktiskt credd för att jag köper en massa vid första anblicken obegripliga verktyg:wow:
I går övervakade jag målare. Fortsättning idag. Har semester och de skall känna att jag har ögonen på dem. Idag skall de få en åthutning gällande slängda cigarettfimpar här och där. Jag skall inte behöva plocka slängda fimpar efter hantverkarklantar. De får gärna röka men de får väl ha en hink och slänga fimparna i !