4 423 728 läst · 32 291 svar
4424k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Efter att ha kastat ut badkaret så ser jag att föregående ägare troligen skjutit in badkaret tätt mot väggen och på så sätt förstört våtrumsmattan. Den bruna massan är mjuk. Undrar vad det är.
Sätter upp ett par till gardinstänger istället för att bry mig.
Sätter upp ett par till gardinstänger istället för att bry mig.
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Tog ett ryck i trädgården idag
Verktygstokig
· Dalsland
· 301 inlägg
Dagen inleddes med att skrapa bort katt-kräk från källartrappen och vidare till Säter där en kvartsmara skulle "avnjutas".. Löpningen gick över förväntan med tanke på de 2 senaste årens träning.
Stärkt av detta åkte jag hem fast besluten att få fart roboten..
Lödde ihop där det grävdes av för fibern i vintras, pluggade i sladden och va händer, jo stationen blinkar blått..
Letade igenom huset efter en AM radio men gick bet.. Mot Biltema för att inhandla deras signal sökare, hem i med batterierna och började söka.
Efter en stunds letande hittade jag ett avbrott, fuskade och lappade ihop med en Wago. Nu då.. Nej blått fortfarande. Detta krävde en kall kolsyrad dryck på burk med en falk som bakgrund.
Detta mötte mig på framsidan.
Borde ju sett och anat oråd tidigare men.. Mitt i ett sorkhål gav sökaren fullt utslag och där återfanns 2 ändar.
Ytterligare två Wago och..
Sådär, imorgon ska skarvarna snyggas till, och Feltema grejen får nog anses värd 159:-
Lödde ihop där det grävdes av för fibern i vintras, pluggade i sladden och va händer, jo stationen blinkar blått..
Letade igenom huset efter en AM radio men gick bet.. Mot Biltema för att inhandla deras signal sökare, hem i med batterierna och började söka.
Efter en stunds letande hittade jag ett avbrott, fuskade och lappade ihop med en Wago. Nu då.. Nej blått fortfarande. Detta krävde en kall kolsyrad dryck på burk med en falk som bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Borde ju sett och anat oråd tidigare men.. Mitt i ett sorkhål gav sökaren fullt utslag och där återfanns 2 ändar.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Sådär, imorgon ska skarvarna snyggas till, och Feltema grejen får nog anses värd 159:-
Att falla tillbaka på dryck är bra för den mentala hälsan. Själv ska jag precis hälla upp en rosa...FredrikR skrev:Dagen inleddes med att skrapa bort katt-kräk från källartrappen och vidare till Säter där en kvartsmara skulle "avnjutas".. Löpningen gick över förväntan med tanke på de 2 senaste årens träning.
[bild]
[bild]
[bild]