4 364 288 läst · 32 091 svar
4364k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Andra strykningen nu på kvällskvisten när det är lite svalare. Tidigare på dagen hade färgen torkat på penseln innan den mådde väggen.
Kunde använt bilden från i lördags men spikraderna syns inte på denna. Började även mickla ihop zip-up ställningen runt hörnet och skulle nog behöva hyra/låna en våning till för jobbet vid högsta punkten på gaveln.
Kunde använt bilden från i lördags men spikraderna syns inte på denna. Började även mickla ihop zip-up ställningen runt hörnet och skulle nog behöva hyra/låna en våning till för jobbet vid högsta punkten på gaveln.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Gjort vägg, en ack så liten bit, men som förmodligen kommerkommer göra stor skillnad, efter en 11år...
Lite gips, tapet, en låda för röret och taklist på det där så...
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Lite gips, tapet, en låda för röret och taklist på det där så...
Vi målar på morgonen, 05.00 - 08.00.
Mitt på dagen är det bad som gäller, och vila.
Målningen går snabbare än väntat.
Snickringen ligger efter, bara lite.
Skuggsidan, ena vinkeln på baksidan behöver lite spik och skruvjobb, getingarna och jag är inte överrens om vem som har besittningsrätten.
Plockade fram långspöt, bland det dummaste jag någonsin gjort, getingbo't större än en handboll.....
Skyller på värmen!
Några stick senare och större delen av getingarna sittande omkring mig så ger jag upp, för stunden.
Kortet knäppt innefrån, flera hundra ilskna flygfän vill ha tag på mig.
Tar en Whiskey ikväll, då ska de minsann få se vem som bestämmer.
Mvh"bulan"
Mitt på dagen är det bad som gäller, och vila.
Logga in
Skapa konto
Målningen går snabbare än väntat.
Snickringen ligger efter, bara lite.
Skuggsidan, ena vinkeln på baksidan behöver lite spik och skruvjobb, getingarna och jag är inte överrens om vem som har besittningsrätten.
Logga in
Skapa konto
Plockade fram långspöt, bland det dummaste jag någonsin gjort, getingbo't större än en handboll.....
Skyller på värmen!
Några stick senare och större delen av getingarna sittande omkring mig så ger jag upp, för stunden.
Logga in
Skapa konto
Kortet knäppt innefrån, flera hundra ilskna flygfän vill ha tag på mig.
Tar en Whiskey ikväll, då ska de minsann få se vem som bestämmer.
Mvh"bulan"
Kom en liten bit längre med altanen men fick packa ihop när ovädret drog in.
Super-Nisse stöttade
Super-Nisse stöttade
Handlade lite material och såg till att få med mig hörnlisten till pelaren idag.
Den observanta ser också att jag ordnat mig lite spackeljobb innan den kan målas.. På 2 ställen smet dyckerten åt fel håll..
Paket från elbutik.se fanns för avhämtning varpå dosdimmern till altanbelysningen kunde kopplas in.
Och mellan detta kletade jag på lite snickerispackel på salningen mellan kök och hall..
Bad hanns med även idag.
Efter allt pyssel i den här värmen belönade jag mig med en från vårt grannland i söder go-öl
Logga in
Skapa konto
Den observanta ser också att jag ordnat mig lite spackeljobb innan den kan målas.. På 2 ställen smet dyckerten åt fel håll..
Paket från elbutik.se fanns för avhämtning varpå dosdimmern till altanbelysningen kunde kopplas in.
Logga in
Skapa konto
Och mellan detta kletade jag på lite snickerispackel på salningen mellan kök och hall..
Bad hanns med även idag.
Efter allt pyssel i den här värmen belönade jag mig med en från vårt grannland i söder go-öl
Logga in
Skapa konto
Oj oj oj, nu är det stor risk att du väckt den björn som sov. Du kanske vann första ronden, men sannolikheten att forumet nu fylls av långa skenor är överhängandejonmo skrev:
Du har så rätt.Dheri skrev:
1400+1400+3000. Visserligen inte bara festool.
Fick tummen ur att göra klar entrén..
Konsolerna som det gamla taket satt med var rätt rejäla, gick åt ett nytt feinblad och maskinen fick verkligen gå varm
Blev en riktig skillnad med ny panel och taket vitmålat saknas någon list och kabeln skall klamras.
Må gott alla i värmen.
Konsolerna som det gamla taket satt med var rätt rejäla, gick åt ett nytt feinblad och maskinen fick verkligen gå varm
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Blev en riktig skillnad med ny panel och taket vitmålat saknas någon list och kabeln skall klamras.
Logga in
Skapa konto
Må gott alla i värmen.
Vi har svettats (åtminstone jag, min bättre hälft har inte samma vattenöverskott) och kapat och monterat u-spont på den nya delen av laduloftet.
U-spont på liggande 45x195cc600 på stående 45x220.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
U-spont på liggande 45x195cc600 på stående 45x220.