4 402 429 läst · 32 208 svar
4402k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Nästa projekt när poolen börjar närma sig klar...
Märkligt att det sammanfaller med längre ledighet på jobbet också...
Kanske blir det en egen tråd.
Och ja, jag förnekar inte att det ger lite magsårskänsla att såga med golvvärmen där under
Märkligt att det sammanfaller med längre ledighet på jobbet också...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kanske blir det en egen tråd.
Och ja, jag förnekar inte att det ger lite magsårskänsla att såga med golvvärmen där under
Fågelskrämma? Nu är tiden när kråkor o skator hackar upp gräsmattan på jakt efter pingborrens larver. Den här kombon kanske kan hålla dem borta?
Edit: Det uppstod tyvärr ett fel när filmen laddades upp. Filen var korrupt. /Per, mod
Edit: Det uppstod tyvärr ett fel när filmen laddades upp. Filen var korrupt. /Per, mod
Redigerat av moderator:
Fortsatt plattsättningen i badrummet!
Hädanefter kommer jag klassa duktiga plattsättare som konstnärer, för det är fan inte lätt med 30x60-plattor!
Och jag hävdar bestämt att kakelsnöre är djävulens påfund (testade efter Timells utspel i senaste fuskbyggarna om vilken jävla amatör det är som använt kakelkryss).
Jag som amatör lovordar kakelkryssen, dem kan man lita på
Och biltemas hålsågsats för kakel/klinker åker nog i soptunnan så värdelös den är, vinkelslip med diamantklinga ftw!
Hädanefter kommer jag klassa duktiga plattsättare som konstnärer, för det är fan inte lätt med 30x60-plattor!
Och jag hävdar bestämt att kakelsnöre är djävulens påfund (testade efter Timells utspel i senaste fuskbyggarna om vilken jävla amatör det är som använt kakelkryss).
Och biltemas hålsågsats för kakel/klinker åker nog i soptunnan så värdelös den är, vinkelslip med diamantklinga ftw!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Kört iväg med ett rejält lass skräp till tippen som blivit efter köksrenoveringen.
Så fort jag får tid skall jag göra en tråd om hur köksbygget gick till. (Hehe. Tid?)
Men här kommer en teaser i alla fall.
Eller två...
Så fort jag får tid skall jag göra en tråd om hur köksbygget gick till. (Hehe. Tid?)
Men här kommer en teaser i alla fall.
Logga in
Skapa konto
Eller två...
Logga in
Skapa konto
Full PSU gäller här hemma nu, tom, katten har fallsele på sig!-RB- skrev:
Ska reka lite stämp imorgon och försöka samla på mig material inför ett kommande monster-ryck...
Tuffaste att lösa nu är hur man ska få tiden att räcka till, och göra det hela på typ en dag, med mer eller mindre hjälp...
T Thullen skrev:Fortsatt plattsättningen i badrummet!
[bild]
[bild]
Hantverkarna som sen "rättade till" använde ju nån form av platsdistanser de med så Timell kanske ska sluta vara så kategorisk.
Ommålning av huset tar sig. Nya foder och även monterat överbleck som föregående inte gjorde. Rivit altanen och bygger ny.
Även under altanen som kommer det bli vedförvaring.
Även under altanen som kommer det bli vedförvaring.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto