4 382 059 läst · 32 157 svar
4382k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Åkt runt med blommor till mor och svärmor. Frugan får vara utan detta året 😳.
Igår blev det målning av garaget och lite spikhuvuden sen förra årets panelbyte. Snart börjar detta årets byte. Hinner man det innan mitten på augusti 😵😑?
Igår blev det målning av garaget och lite spikhuvuden sen förra årets panelbyte. Snart börjar detta årets byte. Hinner man det innan mitten på augusti 😵😑?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Gårdagen blev en heldag ute 👍
Började med att handgräva närmast huset för höstens fiber. Planen är att dra tilldelad fiberrör i en 25mm pem.
Var riktigt trist att gräva i 16-32 så tanken slog mig att det vill jag inte göra om..
Avvaktade med återfyllning tills jag klurat ut vilka tomrör som ska med i samma schakt.
Sedan var det dags för motorsågen.
Håller på att röjer på baksidan mot sjön och fick ett bra tillfälle att inviga nya yxan också 👍
Tanken är att hugga det på plats, stapla och torka och bära in till vedboden innan vintern.
Tänkte att det är dumt att släpa på massa vatten 😇
Renoverare
· Kalmar län
· 2 596 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Platta vi hittade på Hornbach, 199:-/m2, http://gayafores.es/71056_en/Designer-stone-effect-tiles.-Renovate-your-walls-and-floors/Snigla skrev:
Logga in
Skapa konto
Monterat nya LED-lampor i köket.
Denna gången är det extra prima premium Hide-a-lite Comfort G2. Nu är det spännande att se hur lång tid det tar innan första lampan går sönder.... .
Denna gången är det extra prima premium Hide-a-lite Comfort G2. Nu är det spännande att se hur lång tid det tar innan första lampan går sönder.... .