4 367 990 läst · 32 113 svar
4368k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Hade en firma hemma för ca 1/2v sen som skulle räkna på bergvärme-installation. Fick offerten idag på 2 pump alternativ.
Den andra firman har inte ens hört av sig eller kommit ut efter snart 2v. Ska ta kontakt med en tredje Firma i veckan
Den andra firman har inte ens hört av sig eller kommit ut efter snart 2v. Ska ta kontakt med en tredje Firma i veckan
Medlem
· Västra Götaland
· 88 inlägg
Byggt ihop en 19" medialåda som ska rymma alla switchar o annat bröte. Väntar på patchpanelen bara...
Var på bauhaus och biltema och köpte lite grejjer till garaget, bla llite krokar att hänga kablar/slangar på.
Fick även bultat fast skruvstycket i bänken...
de är bra att vara föräldraledig en dag i veckan
Var på bauhaus och biltema och köpte lite grejjer till garaget, bla llite krokar att hänga kablar/slangar på.
Fick även bultat fast skruvstycket i bänken...
de är bra att vara föräldraledig en dag i veckan
Medlem
· Västra götaland
· 97 inlägg
Önskar man kunde skrivit att jag fixat till inredningen i skåpen och att jag oljat in de nya ekskivorna, men istället blev det storstädning bakom spisen och i badrumsavloppet (bara av orsaken smuts) och låååång promenad i solskenet med grannens fina golden retriever
Tidigare i veckan demonterade jag pumpen till tvättmaskin när den slutade tömma för att konstatera att det inte var något fel på den... tvättmaskin har funkat sedan dess av någon anledning.
Passade också på att skruva isär torktumlaren och hänga om luckan så det skulle bli smidigare att flytta tvätten från tvättmaskin till torktumlaren eftersom luckan till torktumlaren var ivägen när dem var öppen. Upptäcker då att luckan till tvättmaskin fortfarande är ivägen när den är öppen...
Nästa år ska jag montera med torktumlaren och hänga om luckan till original och istället byta plats på tvättmaskin och torktumlare.
*gösses*
Passade också på att skruva isär torktumlaren och hänga om luckan så det skulle bli smidigare att flytta tvätten från tvättmaskin till torktumlaren eftersom luckan till torktumlaren var ivägen när dem var öppen. Upptäcker då att luckan till tvättmaskin fortfarande är ivägen när den är öppen...
Nästa år ska jag montera med torktumlaren och hänga om luckan till original och istället byta plats på tvättmaskin och torktumlare.
*gösses*
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 492 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 492 inlägg
Jag skulle snitta upp en säck, men satta moran i låret, akuten som påföljd, sju stygn. :banghead:
Sjukskrivning med ordinationen att titta på skid-VM i tio dagar men utan att påfresta benet för mycket
Ryggläge alltså framöver
Sjukskrivning med ordinationen att titta på skid-VM i tio dagar men utan att påfresta benet för mycket
Ryggläge alltså framöver
KW.
Som om det inte räckt med knivens låret, nåja, krya på dig!krilleman_215 skrev: