4 421 472 läst · 32 285 svar
4421k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Det jag läser har bakgrundsljus, sambon däremot... gillar LED lampans sken, i boken, som hon relativt ofta tappat.. snarkandes!!Jumos skrev:
Några bokhyllor i sovrummet blir det inte. Däremot ska biblioteket fyllas upp, och sedan får jag börja nalla av hyllorna på hemmakontoret. Vi har (för?)mycket böckerKnockOnWood skrev:
Du har alldeles rätt om skarvsladdarna
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Det är omöjligt att ha för mycket böcker! Mycket böcker är bra att ha, det ger en en ursäkt att köpa hus att förvara dem iJumos skrev:
Husägare
· Västernorrland
· 2 495 inlägg
Börjat med den nya egen komponerade loftsängen till dottern som får ett"Room make over". 3 dagar är det tänkt att ta...pust.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
Precis Till vänster om kulventilen sitter det en securexkoppling klämringskoppling som jag inte kan byta ut/flytta pga för lite rör ur taket. Sen när jag drar om tänkte jag dra alu-PEX till toaletten och då köra med en fördelare längre ner och gå upp i väggen. Då får jag bort rätt rör i taket som jag måste ta hänsyn tillmexitegel skrev:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
Tillägg sen ville jag dra om så att inget för elcentralen. Seeeen kan jag inte fästa något i lättbetongen så att fästa i trappen blev alternativet nu för att få ihop det.
Så lite är kvar.. men det är ju bara själva findragningen när det är dags för annan renovering
Så lite är kvar.. men det är ju bara själva findragningen när det är dags för annan renovering