4 367 393 läst · 32 112 svar
4367k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Vår snordyra köksöbänk hade en sned rostfri ho monterad. Kökssnickeriet godtog reklamationen utan protester och levererade en ny. Hoppas det går lika bra för dig.
slacker skrev:
Kanske bättre, billigare och mindre tidskrävande att köpa en ny kaffebryggare.
johel572 skrev:[bild]
Gjort ren kaffebryggaren. Naturligtvis blev det merjobb då då jag i min iver att få bort vattenbehållaren lyckas ha lös en slang (jag applicerade bara lindrigt våld) som stänker vatten i innanmätet. Då slocknar hela huset för jordfelsbrytaren löser ut och jag inser att jag kanske borde ryckt ur sladden
Sedan återstår bara att försöka få ihop den igen...
Fönstersalning, check. Det var en not runt hela karmen och som tur var hade den nästan samma dimension som fjädern på golvbitarna som blev över, så det var bara att göra en ram, klyva och passa in. Enkelt, billigt och fick använda många verktyg, win win win. Ska dock byta ut bottenbrädan mot en som är lite bredare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Skulle ta ett bad men när jag tappat upp vattnet och klev i var det inte särskilt hett. Suck jag som rev duscblandaren förra veckan då varmvattnet avtog efter en stunds duschade.
Trodde jag fixat felet då den blev bra men nu är badkaret kallt också. Borde felsöka pannan ikväll
Trodde jag fixat felet då den blev bra men nu är badkaret kallt också. Borde felsöka pannan ikväll