4 410 800 läst · 32 241 svar
4411k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
De har varsin stickad tröja som de hatar att ha på sig 😂 Vid transport i vintertider har de på sig tröjorna, annars slipper de. Om de fryser brukar de knöla ihop sig i en katthög under en filt eller ett täcke, men de är faktiskt tåligare än de ser ut 😊Mikael_L skrev:
Hmm, det där påminner mig om att jag inte satt in nya tätningslister i fönstren efter att jag målade om dem, förra sommaren...
Nå, nu är det för kallt för såna jobb. Jag skjuter upp det lite till
Nå, nu är det för kallt för såna jobb. Jag skjuter upp det lite till
Så länge det är på plussidan behövs väl ingen åtgärd.....epw skrev:
Första åren hade vi minus i hallen när temperaturen kröp ner mot - 35....
Kroppen blir bara bortskämd om det är för varmt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När temperaturen höjts från -29 till -17 då är det utelek... och skottning.
Logga in
Skapa konto
Underskatta aldrig en kvinnas styrka, 60kg, vältränad, brottarkille, åker i backen som ingenting när mammsen blivit retad ett tag, snart dags för ingång.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
Börjat lägga om ett golv jag räddade ur en bigbag, sågade om, och la för första gången för två år sen. Dock visade det sig att det inte var tillräckligt att bara skruva och lägga lös fjäder, så nu limmar jag också.
Hittade tyvärr vad jag tror är en pälsängerlarv när jag plockade upp golvet. Det skulle förklara en del hål i dyra kläder, men också göra det än viktigare att fixa golvet asap. Samt lägga golv i fruns garderob.
Även plockat hem och nästan satt upp två brandvarnare. Varför ska nästan alla modeller vara så förtvivlat fula? Dessa är vi dock ganska nöjda med estetiskt, nu återstår att se om de fungerar.
Logga in
Skapa konto
Hittade tyvärr vad jag tror är en pälsängerlarv när jag plockade upp golvet. Det skulle förklara en del hål i dyra kläder, men också göra det än viktigare att fixa golvet asap. Samt lägga golv i fruns garderob.
Logga in
Skapa konto
Även plockat hem och nästan satt upp två brandvarnare. Varför ska nästan alla modeller vara så förtvivlat fula? Dessa är vi dock ganska nöjda med estetiskt, nu återstår att se om de fungerar.
Logga in
Skapa konto
Ja det kan jag verkligen hålla med om.jonmo skrev:
Jag har faktiskt aldrig funderat på varför alla brandvarnare är fula, utom möjligtvis den ni nu hittade, som faktiskt är i en helt annan klass.
Nest har en i mina ögon snygg och smart brandvarnare. Verkar dock inte säljas i Sverige av någon outgrundlig anledning.Mikael_L skrev:
https://nest.com/smoke-co-alarm/meet-nest-protect/