4 413 165 läst · 32 247 svar
4413k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Första dagen på föräldraledigheten. Har inga ambitioner att få nånting gjort men när dottern kör en tretimmarssovning så hinner man med en del, 5/8 av resten av golvet och kanske 3/4 av osbskivorna. Hade inte golvskruvhelvetet käkat upp sista T10-bitsen och spånskiveskruven inte tagit slut så hade jag nog hunnit klart. Sedan upptäckte jag att man isolerade med lite vadsomhelst förr i tiden...glas t.ex 😫
Med den här farten så blir nog rummet beboeligt relativt snart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Med den här farten så blir nog rummet beboeligt relativt snart.
Jag tror det är ännu vanligare att isolera med glas idag faktiskt . Men håll såret rent, sånt där tycker jag lätt blir infekterat.
Sovande barn är bra, det hade inte vi i natt
Sovande barn är bra, det hade inte vi i natt
Mjo, men kanske inte i bjälklaget 🤔mexitegel skrev:
Min superkraft är att jag aldrig får infekterade sår. Min svaghet är dessvärre att jag skär mig/skadar fingrarna ofta så det går väl på ett ut 😎
Hon tog en långsovning till på em så jag fick upp resten av skivorna + drog elen.
Logga in
Skapa konto
Imorrn måste jag fixa mer bits och spånskiveskruv...skivorna sitter där mha telepati nu.
Haha hur dum är jag då, jag som trodde du menade att man bygger med stora fönster nuförtiden 🙈
Jag har ju faktiskt isolerat väggen med glas själv, men den sticks mer än orsakar skärsår 😂
Jag har ju faktiskt isolerat väggen med glas själv, men den sticks mer än orsakar skärsår 😂
I helgen har vi hunnit både spackla och måla gästrummet i det nya garaget, gick väldigt snabbt och smidigt när man delar arbetsbördan med den bättre hälften.
Hoppas hinna golv, list och el nästa helg så borde det vara färdigt för möblering.
Hoppas hinna golv, list och el nästa helg så borde det vara färdigt för möblering.
Logga in
Skapa konto