1 004 288 läst · 8 067 svar
1004k läst
8,1k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Inneboendes klippte gräset, babe och jag samlade ihop ogräshögar så vi kan köra till tippen med dem..
Hann oxå dammsuga och städa ur vår inneboendes bil (anv den för att hämta allt grus - får man ju va snäll tillbaka)
Hann oxå dammsuga och städa ur vår inneboendes bil (anv den för att hämta allt grus - får man ju va snäll tillbaka)
Medlem
· Södermanland
· 371 inlägg
Plockat tistlar, på 90kvm nysått gräs plockade jag säkert en 100 - 150 tistlar.
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Börjat snickra på ett förråd så man slipper gå runt huset o in i verkstaden varje gång man behöver något. Stommen uppe, plåttaket ligger redo för att kapas i rätta längder, ska sätta osb-skivor på kortsidan (o kanske på sidorna bredvid dörren?) för att kunna sätta upp lite hyllor till krukor och småverktyg.
Sen ska det kläs i samma fjällpanel som planket bakom (ska bara köpa o måla skiten också )
Ursäkta bilden, men det regnade igår o ville inte stå ute så värst länge.
Sen ska det kläs i samma fjällpanel som planket bakom (ska bara köpa o måla skiten också )
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ursäkta bilden, men det regnade igår o ville inte stå ute så värst länge.
Medlem
· Västra Götaland
· 170 inlägg
Grindarna är troligen i våg, men marken lutar. Det som troligen gör att det ser snett ut är att kameran inte hölls i våg när kortet togs.
Vill absolut inte klanka ner på de fina grindarna, de är fina, Men brukar man inte sätta dem så de följer markens lutning?
Vill absolut inte klanka ner på de fina grindarna, de är fina, Men brukar man inte sätta dem så de följer markens lutning?
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Det är väl vägen som lutar, men grinden är vågrät.maah skrev:
Bra jostsweden att du har gjutit fast grindstolparna ordentligt!
Jag hade en kusin som dog när han var sju år.
Han hade spänt ett rep mellan två grindstolpar och gungade.
Den ena grindstolpen välte