997 968 läst · 8 060 svar
998k läst
8,1k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
Tur vi satte vår på putsen ist.. för annars hade det där helt klart hänt här med!magda136 skrev:
Iof.. jag hade nog satt två liggande plankor på fasaden, med lite krokar osv (att hänga upp munstycken, vattenkannor osv) på
Har varit borta på semester en vecka. Grannarna lovade att vattna och jag uppmuntrade dem att skörda så mycket de ville. Jag vet inte hur mycket grönsaker de äter, men det fanns mycket som dom inte skördat, tex plockade jag in några gurkor som de missat...
Tomaterna får jag återkomma till imorgon, det är så många mogna att jag inte vet vad jag ska göra med dom.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tomaterna får jag återkomma till imorgon, det är så många mogna att jag inte vet vad jag ska göra med dom.
Gör en tomatsås och frys in i fryspåsar. Perfekt till köttfärssåsen, pizzan mm. Och gottDheri skrev:Har varit borta på semester en vecka. Grannarna lovade att vattna och jag uppmuntrade dem att skörda så mycket de ville. Jag vet inte hur mycket grönsaker de äter, men det fanns mycket som dom inte skördat, tex plockade jag in några gurkor som de missat...
[bild]