993 231 läst · 8 026 svar
993k läst
8,0k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
V Ville_Vessla skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har många kubik med vit isolering om du vill ha mera?
Skottade fram ett växthus idag, svettigt värre.
Logga in
Skapa konto
Mammsen blev trött av att se mig skotta så hon la sig i en snödriva och somnade, väldigt frestande att av misstag råka kasta en skyffel lösull på min älskling, men med alla vuxenpoäng jag borde ha så lät jag bli.
Ja, vad kan manhitta på i denna frusna värld, inte så mycket faktiskt annat än gå runt med kameran för att se om det hänt något sen sist - vilket det inte gjort.
Man kan förstås lägga sig på magen i snön för att få lite variation på bilderna
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Man kan förstås lägga sig på magen i snön för att få lite variation på bilderna
Logga in
Skapa konto
vackra vintriga bilderA Abies koreana skrev:
Jag har krattat högar med pinnar och lagt i en stor hög.
Jag har insett att jag måste sluta göra högar med saker, hur smart jag än tror högen än är uppbyggd,
med denna insikt så flyttade jag en metallskrothög som alla från bilvägen har sett, till en ny plats och svor över mig själv pånytt.
3 träd fälldes. Så har lagt massa timmar på att städaupp samt skapa ytterligare högar med ris och brännbara stammar. Klurar lite på hur jag ska få bort riset. Funderar på flistugg. Alla gräsmattor har förvandlat till lera efter dagens äventyr. Och allt detta trots att jag är förkyld.
Jag är mån om träd, men detta kändes bra då det var djävulsmodell som fäller grenar hela tiden. Ska slå i giftpluggar i stammarna för slippa en miljon skott i gräsmattan sen.
Jag har insett att jag måste sluta göra högar med saker, hur smart jag än tror högen än är uppbyggd,
med denna insikt så flyttade jag en metallskrothög som alla från bilvägen har sett, till en ny plats och svor över mig själv pånytt.
3 träd fälldes. Så har lagt massa timmar på att städaupp samt skapa ytterligare högar med ris och brännbara stammar. Klurar lite på hur jag ska få bort riset. Funderar på flistugg. Alla gräsmattor har förvandlat till lera efter dagens äventyr. Och allt detta trots att jag är förkyld.
Jag är mån om träd, men detta kändes bra då det var djävulsmodell som fäller grenar hela tiden. Ska slå i giftpluggar i stammarna för slippa en miljon skott i gräsmattan sen.
Redigerat:
Logga in
Skapa konto
Luckorna till växthusen öppnas automatiskt vid +25, känns som om våren kommer med stormsteg.
Logga in
Skapa konto
Tvättar ur det sista ur växthusen, bort med alger och annat "bös".
Logga in
Skapa konto
Sår det första inne i växthusen idag, tre veckor senare än i fjol.
Logga in
Skapa konto
Snö och isfritt på en del av däcket, fick hjälpa till lite, +12 i solen, smälter fort nu.
Trevlig söndag, mvh P-A.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 132 inlägg
Hos oss tinade lite snö bort så vi ser frukostmatplatsen, så det blev till att plocka fram den sidans möbler.
TIPS 1: Växthus för 4 pallkragar.. REA på "granngården" just nu! (tror det även är rea på mindre varianter)
https://www.granngarden.se/vaxthus-njord-for-4-pallkragar/p/1260943_BASE
https://www.granngarden.se/vaxthus-njord-for-4-pallkragar/p/1260943_BASE
TIPS 2: vi har nu blivit med ett till växthus och hade ni tänkt beställa ett här så är det rea idag (10%)
http://grohus.se/produkt/vaxthus/extra-starka-vaxthus/oden-300/
http://grohus.se/produkt/vaxthus/extra-starka-vaxthus/oden-300/