993 127 läst · 8 026 svar
993k läst
8,0k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
http://www.pepsbutik.se/store/p/t5-lysrör-238246/peps-easy-grow-t5-4x54w-541540
Fick mig en deal på en sådan..
Men det finna bra andra alt oxå.. jem & fix hade bra deal denna vecka.. så vi köpte två lysrörsarmaturer idag (2x36w ) för 169 kr/st (!) inkl lysrör!
Fick mig en deal på en sådan..
Men det finna bra andra alt oxå.. jem & fix hade bra deal denna vecka.. så vi köpte två lysrörsarmaturer idag (2x36w ) för 169 kr/st (!) inkl lysrör!
Nästan lite avundsjuk, ha det gott och välkommen hem till kylan snart...Hemmakatten skrev:
Mvh P-A
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 125 inlägg
Att ha en större mängd krukor i samma storlek är helt underbart ur förvaringssynpunkt. Plastbackarna är praktiska vid skörd.
Känns egentligen fel, men i förrgår var jag ut och fotade himlen.. och passade på att titta till pallkragarna med jordgubbar..
Såg mycket pigga ut!
.. idag när man står inne och tittar ner på kragarna med jordgubbar..
HALLÅÅÅÅ var är ni....?????!!
Vet att jag hade pallkragarna där häromdagen.. nånstans!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Såg mycket pigga ut!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
.. idag när man står inne och tittar ner på kragarna med jordgubbar..
HALLÅÅÅÅ var är ni....?????!!
Vet att jag hade pallkragarna där häromdagen.. nånstans!
Idag har jag och barnen sått busktomater, de högväxande väntar jag med nån eller några veckor.
Förra veckan ändrades planen från att köpa ett billigt tunnelväxthus till att bygga ett eget eftersom vi fick en massa gamla fönster. Så nu går jag omkring och funderar på vilken sorts grund vi (jag) ska göra. Just nu lutar det åt att gjuta betong.
Förra veckan ändrades planen från att köpa ett billigt tunnelväxthus till att bygga ett eget eftersom vi fick en massa gamla fönster. Så nu går jag omkring och funderar på vilken sorts grund vi (jag) ska göra. Just nu lutar det åt att gjuta betong.