177 448 läst · 961 svar
177k läst
961 svar
Vad har ni för bilar?
Det kallar jag för fälgar! Men varför svart? Ska du börja jobba för de på andra sidan? :blushing:Paul-Staffanstorp skrev:Eftersom inte ni kan lugna er och det tar tid för mig att bygga inredningen så lägger jag ut en bild på själva bilen i nuläget och så får det komma bilder på inredningen när jag är klar med det...
Än om jag har fått tillåtelse så är jag inte mycket för att göra reklam så jag maskar lite fult i logga och övrigt trots allt.
Men nu får ni en bild av det hela iaf...
Renoverare
· Skåne
· 8 523 inlägg
Haha... Nä du, men jag har dålig erfarenhet av vit skåpbil då den jag haft innan var en identisk fast vit Primastar...
Asfaltstänk och små rostprickar gjorde snabbt att den såg tråkig ut...
Dessutom kör ju nästan alla med vita skåpbilar, så jag ville sticka ut när jag fick chansen...
Vad gäller fälgarna så kände jag mest för att pimpa upp bilen lite så det blev dessa fälgarna med 245x40x18 istället för originalets 205x65x16...
Asfaltstänk och små rostprickar gjorde snabbt att den såg tråkig ut...
Dessutom kör ju nästan alla med vita skåpbilar, så jag ville sticka ut när jag fick chansen...
Vad gäller fälgarna så kände jag mest för att pimpa upp bilen lite så det blev dessa fälgarna med 245x40x18 istället för originalets 205x65x16...
Redigerat:
Renoverare
· Skåne
· 8 523 inlägg
Renoverare
· Skåne
· 8 523 inlägg
Nu kommer gnällkärringidioten.....
Jag har aldrig fattat det där med lågprofildäck :S
Förutom att det är fult så är det ju bara obekvämt.
Vad jag vet så finns det inte några fördelar. Och nä, väghållningen blir inte bättre.
Vet att jag är rätt ensam om den åsikten dock.
Stort grattis till skåpbilen! Skitsnygg och grymt val med färgen d^_^b
Vad jag vet så finns det inte några fördelar. Och nä, väghållningen blir inte bättre.
Om man har en riktigt snabb bil som kräver rejäla bromsar kan man inte ha högprofil. Sen blir väggarna på däcken mycket starkare med låg profil och på en bil med extrem kurvhastighet känns det extremt mycket trevligareV8dc skrev:Nu kommer gnällkärringidioten.....
Renoverare
· Skåne
· 8 523 inlägg
Personligen gillar jag mest det för utseendets skull men smaken är ju som baken...
Renoverare
· Skåne
· 8 523 inlägg