3 390 446 läst · 18 249 svar
3390k läst
18,2k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Man kan också limma dit en liten magnet så brukar de sitta bra på diverse verktyg, det har varit min lösning i liknande situationer.
Funderar dock på att skaffa ett snickeriförkläde enbart för att alltid ha penna, stållinjal och vinkelhake inom räckhåll.
Funderar dock på att skaffa ett snickeriförkläde enbart för att alltid ha penna, stållinjal och vinkelhake inom räckhåll.
Besserwisher
· The Great North
· 970 inlägg
Vågar väl knappt säga att pennan oftast hamnar mellan tänderna när jag intensivsnickrar, annars brukar den stoppas tillbaka i byxorna eller mellan glasögonskalmen och huvudet.Manganbangan skrev:
Besserwisher
· The Great North
· 970 inlägg
Kan börja ett projekt med tre pennorna sen får jag leta efter dem. Surt när bygget tar längre tid för att man ska hitta pennornaHennke85 skrev:
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Renoverare
· Uppsala
· 1 807 inlägg
Ja vad har man gjort idag?
Ja just det, kört med röjsåg en och trimmat kanterna (1,5 timme)
Sen fick jag tid att skruva och borra lite
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja just det, kört med röjsåg en och trimmat kanterna (1,5 timme)
Logga in
Skapa konto
Sen fick jag tid att skruva och borra lite
Verktygstokig
· Norrbotten
· 834 inlägg
Husägare
· Köping
· 390 inlägg
Moddat en sånhär:
Till att bli en sånhär:
Så nu är det lättare för barnen (eller vem som nu ska hoppa) att stänga när de är på studsmattan.
Logga in
Skapa konto
Till att bli en sånhär:
Logga in
Skapa konto
Så nu är det lättare för barnen (eller vem som nu ska hoppa) att stänga när de är på studsmattan.
Kanske inte gjort med någon maskin idag, snarare förra året. Men väl nyligen åter på plats.
Sambon ville ha stag för att hålla uppe filt över pallkragarna. Skissade upp och skrev ut (ABS).
Hållare i kombination med VP-rör. Kanske inte bästa val för uv-strålningen men klarade i alla fall förra säsongen.
Sambon ville ha stag för att hålla uppe filt över pallkragarna. Skissade upp och skrev ut (ABS).
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Hållare i kombination med VP-rör. Kanske inte bästa val för uv-strålningen men klarade i alla fall förra säsongen.