3 438 688 läst · 18 400 svar
3439k läst
18,4k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Jag har byggt 5 stora utdragslådor (700x700x100) som ska hamna under arbetsbänken på fina blum movento expansionsbeslag. Tanken är att få lite bättre ordning på alla skruv, muttrar, brickor osv. Även borr och frässtål ska få bo här i!
Till alla småpryttlar har jag byggt modulära smålådor av 3mm björkplywood. Ganska många faktiskt! Det får plats 81 smålådor i varje utdragslåda!
Ca 100 lådor byggda och några fler får det bli, men jag avvaktar fler tills jag vet vilka storlekar jag behöver.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Till alla småpryttlar har jag byggt modulära smålådor av 3mm björkplywood. Ganska många faktiskt! Det får plats 81 smålådor i varje utdragslåda!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ca 100 lådor byggda och några fler får det bli, men jag avvaktar fler tills jag vet vilka storlekar jag behöver.
Tjusigt! Kommer bli trevlig gång på de där, movento är bra.V vectrex skrev:Jag har byggt 5 stora utdragslådor (700x700x100) som ska hamna under arbetsbänken på fina blum movento expansionsbeslag. Tanken är att få lite bättre ordning på alla skruv, muttrar, brickor osv. Även borr och frässtål ska få bo här i!
[bild]
[bild] [bild] [bild] [bild]
Verktygstokig
· Halland
· 7 604 inlägg
Jag kan skicka upp lite bra att ha du kan test-förvaraV vectrex skrev:Jag har byggt 5 stora utdragslådor (700x700x100) som ska hamna under arbetsbänken på fina blum movento expansionsbeslag. Tanken är att få lite bättre ordning på alla skruv, muttrar, brickor osv. Även borr och frässtål ska få bo här i!
[bild]
Garderobssnickarn
Medlem
· Västra götaland
· 147 inlägg
Garderobssnickarn
Medlem
- Västra götaland
- 147 inlägg
Helt rätt! Snyggt utfört!V vectrex skrev:Jag har byggt 5 stora utdragslådor (700x700x100) som ska hamna under arbetsbänken på fina blum movento expansionsbeslag. Tanken är att få lite bättre ordning på alla skruv, muttrar, brickor osv. Även borr och frässtål ska få bo här i!
[bild]
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Burken färdig och inoljad. Locket skulle haft en knopp, men den fick stryka på foten.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· gotland
· 454 inlägg
Mm rårörda lingon är det bästa för torrt virke
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Jo de som präglar är lite bökiga! Jag och många fler här köpte en Brother i somras;V vectrex skrev:
https://www.kontorsgiganten.se/pt-e550wsp-label-machine-bundle-4-tapes-p-56
Den kan märka kablar och göra lite snyggare etiketter
Man får in snitsen rätt fort med att surra skivan på de som präglar och så håller de betydligt bättre än nyare dymos. Funderar starkt på att skaffa en.richardtenggren skrev: