3 398 199 läst · 18 274 svar
3398k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
V vectrex skrev:Jag
Japp det är inte gratis det där. Men ett bra pris du fått. De som säljer småbitar kan ofta ta upp mot 30 gånger det Sen kanske det är lite extra fina småbitar möjligtvis.V vectrex skrev:
Japp det är inte gratis det där. Men ett bra pris du fått. De som säljer småbitar kan ofta ta upp mot 30 gånger det Sen kanske det är lite extra fina småbitar möjligtvis.[/QUOTE]V vectrex skrev:
Edit: fråga mig inte hur jag lyckades med den här dubbelposten och att få det att se ut så här.
Anders 1920-tal
Medlem
· Karlskrona
· 218 inlägg
Anders 1920-tal
Medlem
- Karlskrona
- 218 inlägg
Fått hjul på fräsen och sågen. Hjulställeb från duabhuset var under all kritik... Besviken på kina-skiten. Nytt bordsinlägg och lite nya skruv från ejca, fantastiskt att man kan köpa reservdelar till en såg som är 30 år gammal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 377 inlägg
Tråkigt med att inte kvaliteten var som du hoppats på men det kanske räcker med att byta till bättre hjul?
Anders 1920-tal
Medlem
· Karlskrona
· 218 inlägg
Anders 1920-tal
Medlem
- Karlskrona
- 218 inlägg
Tränar vidare på mina snickerikunskaper. I dag fick jag veta att min morfar tydligen jobbat som träslöjdslärare också, så nu bara måste jag lära mig. Nu blev det en bänk och en "gran" av spillet i väntan på att jag ska leta upp en riktig gran någon mörk kväll.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Sög in min fjärrkontroll till spånsugen av misstag. Spenderat 1h att försöka hitta den svarta fjärrkontrollen bland massor av svart Wenge-damm..... Helt spårlöst borta....
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 664 inlägg
Ligger det i säck borde det väl gå att sila/sikta fram fjärrkontrollen. Eller har den fastnat i rören någonstans?
Ajdå, det lät inget bra. För egen del packade jag in min fjärr i vakuumplast och sen hängde jag upp paketet i ett jojosnöre. Kanske ngt att ta efter när du väl hittat den?V vectrex skrev: