3 461 419 läst · 18 505 svar
3461k läst
18,5k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Riktigt snygg! Bra tänkt med handledsremmen, en sån där vill man inte ska komma flygande som en Wii-kontroll när en blir lite entusiastisk i raspandet.R Rönnis skrev:
Knäppte ett par uppdaterade bilder på nya snickarboden. Härnäst ska arbetsbordet göras om med ny skiva och fräsen skall flyttas till vänstersidan (sett från sågen).
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ledbelysning från Jula. https://www.jula.se/catalog/el-och-...elysning/lysrorsarmaturer/led-armatur-006057/MathiasS skrev:
Priset verkar dessvärre ha dubblerats sen jag köpte dem före jul. Riktigt bra armaturer är det dock. Enkla att jobba med och känns robusta, lyser otroligt bra.
Det var en tråd här på forumet för ett eller två år sedan om dessa armaturer. Då var de på 5500 lm numera ligger de på 4400 lm. Jag har 4 st 5500 lm armaturer i garaget och det lyser bra mycket bättre än de 4 st dubbellysrörsarmaturer som satt där tidigare. dessutom är de kompaktare och tänder direkt. Kom inte ihåg exakt vad dessa kostade när jag köpte men det var under 200:-/st.
Tack för inputen@nanowire. Jag hade inte tänkt så långt som handledsrem utan mer en upphängning då den inte får plats i stället bland dom andra filarna och rasparna. Men med en vikt bra över halvkilot så kan den ju lätt ta daga av nån som råkar komma i vägen för en flygande projektilnanowire skrev:
Nikon D80:an visar bara ERR i displayen. Enligt internet är det ett kontaktbleck i ett kugghjul som släppt. Och se där, hur många skruvar sim helst senare är det så, längst ner i bild. Får se hur många delar jag får över när jag anser att jag fått ihop den igen.
Logga in
Skapa konto