3 436 214 läst · 18 389 svar
3436k läst
18,4k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Extraljus. Gillar genomskinlig krympslang. Suck för att man inte hittade svarta buntband.
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Elektroniktokig
· 2 451 inlägg
Dubbelpost.
Trend har Bosch POF 1400 i sitt kompabilitet jämnförelse, http://www.trend-uk.com/en/CZ/trend/content/content_detail.php?record_type=Compatibility&id=22241.Kim Gyllenhorn skrev:Jag ska stoppa i min Bosch POF 1400 tänkte jag, hittade TILL SLUT nån tysk som gör dem lite på hobbynivå om jag fattar rätt, men slutprodukten är proffsig. Kan se om jag hittar kontaktuppgifter om det är samma gröna fräs du letar platta till? Märkligt att det finns så få accessories till gröna bosch-verktyg tycker jag, det säljs ju ändå rätt många - BORDE finnas ett kundsegment som har grön bosch och tex vill bordsmontera fräsen eller (som jag) försöka förbättra sin bordssåg?
Verkar funka med de flesta saker och några behöver borras.
Medlem
· stockholms län
· 263 inlägg
Tyckte nog att de flesta behövde borras, jag, och då kan man ju lika gärna köpa en skiva plast och borra allt själv. Jag hittade nån som hade gjort det med mer precision än vad jag tror mig själv om att klara av. Men absolut, med omborrning kan man använda en massa Kreg-prylar.jackt skrev:
findus42 skrev:
Samma här, trevligt att se att det ivarjefall finns andra som inte har lika svårt att får tummarna loss. I mitt fall så stupar det ofta åp att jag har en förmåga att överkomplicera saker och ting eller inser att det finns flera lösningar på ett problem och jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska välja.H heimlaga skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 7 600 inlägg
Ja, det var tjusigt!
Blev lite nyfiken på hur du har fogat ihop benen med tanke på att pluggarna sitter i skarven. Antar att det döljer sig något finurligt därinne, typ dold (och kanske dragborrad) fingerskarv eller nåt?
Blev lite nyfiken på hur du har fogat ihop benen med tanke på att pluggarna sitter i skarven. Antar att det döljer sig något finurligt därinne, typ dold (och kanske dragborrad) fingerskarv eller nåt?
Logga in
Skapa konto