192 260 läst · 1 031 svar
192k läst
1,0k svar
Vad händer hos IP-Only?
Husägare
· Sörmland
· 1 453 inlägg
Husägare
· Sörmland
· 1 453 inlägg
Min installation blev framflyttad till att nytt besked kommer i tredje kvartalet.
Antar att beskedet då blir att det är för kallt ute
Fiber känns långt långt bort just nu trots att kabeln i princip går 20 meter från fastigheten
Antar att beskedet då blir att det är för kallt ute
Fiber känns långt långt bort just nu trots att kabeln i princip går 20 meter från fastigheten
Fibern är installerad hos 90 % hos hushållen som beställt i området så den går i vägen nedanför min fastighet men passerar bara förbi.Stickan56 skrev:
Jag har dragit ut slang till tomtgräns ca 20 meter från vägen.
Fiberskåpet står bakom min brevlåda vid skaftvägen så man kanske kan kuppa in sig
Det finns inte någon uppgift om pågående driftstörning hos Bredband2 mot IP-Only.harry73 skrev:
https://www.bredband2.com/privat/kundtjanst/driftinformation/
Stickan
På dem bara, sådant här ska supporten fixa och avkräv dem svar om vad som händer. Som tillhörande de "med erfaren ålder" blir jag också bemött av det yngre gardet som mindre vetande gällande nyare teknik, men de brukar ändra inställning när de upptäcker att man kan "tillräckligt" mycket och att det måste prata lite med en kollega om jag väntar kvar.
Har varit på dom hela dagen. Håller med att deras kundtjänst inte är den bästa.
Så upptäckte jag idag att de hade sänkt priserna och att man som kund då själv ska ansöka om att få ta del av priset. Lite märkligt eftersom de inte hade någon problem att ge mig en prishöjning i december.
Funderar starkt att byta leverantör för att markera mitt missnöje.
Så upptäckte jag idag att de hade sänkt priserna och att man som kund då själv ska ansöka om att få ta del av priset. Lite märkligt eftersom de inte hade någon problem att ge mig en prishöjning i december.
Funderar starkt att byta leverantör för att markera mitt missnöje.