S Svantesons skrev:
Tydligt, absolut. Men det borde framgå att fästet skall gå att vrida 180 grader efter man fäst skruven.
Hänger inte med här. Vad menar du?

sysmali sysmali skrev:
Blir oerhört imponerad av situationen.

Hur har du lyckats övertyga din fru att få ha en TV i sovrummet (50" dessutom!)? Eller är det t.o.m. så att det är din fru som driver frågan om TV i sovrummet😳?
Har också 50 i sovrummet.

• Älska
sysmali
  • Laddar…
sysmali
M Manhunter skrev:
Räknas bara om du även har en man i sovrummet som godkänt TV:n placering😉.

Jag är tydligen ingen alfahanne - jag får inte ens leka med tanken på TV i sovrummet för min fru. Hon påstår att det är tacky😳

B
Du har inte använt den långa skruven som är till 11mm-avståndet utan att använda distansen K ?

M Manhunter skrev:
Jag har ibland 69 i sovrummet 😝

• Gilla
A.Barman
  • Laddar…
K Kane skrev:
Hänger inte med här. Vad menar du?
Menar att jag förstår att det skall vara justermån men att det är väl löst…

Men det verkar ju vara riktigt så jag hänger upp den 🙂

B breakman skrev:
Du har inte använt den långa skruven som är till 11mm-avståndet utan att använda distansen K ?
Nej det är den kortare av de två.
Förstår att det skall finnas justermån men det känns väl löst liksom…

Men jag kör på 🙃

Okej.
Skall man lita på @Kane och @putte22 eller skall man lyssna på Samsungs agent. 🤣😭

• Skärmdump av ett mejl från Samsung Electronics Nordic AB:s tekniska support som svarar på en fråga om väggfästen för en TV.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
S Svantesons skrev:
Okej.
Skall man lita på @Kane och @putte22 eller skall man lyssna på Samsungs agent. 🤣😭
Kanonsupport! 😉

K Kane skrev:
Kanonsupport! 😉

• WhatsApp-konversation med Samsung Sverige om problem med att skruvarna inte går att dra åt mer för att säkra en TV.
    Skapa konto
  • Haha
Kane
  • Laddar…
Okej vi kör. Nu har han fan skrivit att det är okej. 👌

• Skärmdump av WhatsApp-konversation med instruktioner om TV-montering från Samsungs support.
    Skapa konto
sysmali sysmali skrev:
Blir oerhört imponerad av situationen.

Hur har du lyckats övertyga din fru att få ha en TV i sovrummet (50" dessutom!)? Eller är det t.o.m. så att det är din fru som driver frågan om TV i sovrummet😳?
55” i sovrummet lyckades jag relativt enkelt med. Men tv i badrummet kostade mig en förlovning, (numera gifta sen länge 😇). Har samma fästen till min frame 75”, skall vara så.

• Wow
  • Gilla
sysmali och 1 till
  • Laddar…
M mojjen skrev:
55” i sovrummet lyckades jag relativt enkelt med. Men tv i badrummet kostade mig en förlovning, (numera gifta sen länge 😇). Har samma fästen till min frame 75”, skall vara så.
Tack! ☺️

S Svantesons skrev:
Tack! ☺️
Kör på och glöm inte återkoppla med bilder😃

• Gilla
Svantesons
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.