95 697 läst · 1 158 svar
96k läst
1,2k svar
Vad dricker du idag?
@nino Jaja… vi vet vad vi vill att andra ska inbilla sig.
Skruvat det ett varv till när jag var i Hamburg med min särbo. Försökte få henne att skriva på Facebook att det enda jag ville göra var åka t Reeperban och gå på Toplicht. Ville se stormen när alla hennes vänner kräver att hon genast ska dumpa.
Steg två är när de tycker ännu mer synd om henne efter att de googlat ”Toplicht” och inser vad det egentligen är.
https://www.toplicht.de/
Mvh Findus
Skruvat det ett varv till när jag var i Hamburg med min särbo. Försökte få henne att skriva på Facebook att det enda jag ville göra var åka t Reeperban och gå på Toplicht. Ville se stormen när alla hennes vänner kräver att hon genast ska dumpa.
Steg två är när de tycker ännu mer synd om henne efter att de googlat ”Toplicht” och inser vad det egentligen är.
https://www.toplicht.de/
Mvh Findus
Måste ändra till skratt efter tryckt på länken 🙂findus42 skrev:@nino Jaja… vi vet vad vi vill att andra ska inbilla sig.
[länk]
Mvh Findus
Vi var där mitt på dagen, men både jag och tanten hade kunnat tänkt oss en kväll där.
Besökte BoutiqueBizarre, större s*xbutik än våra mataffärer i byn sammanlagt 🙂
Fanns nog nåt för alla läggningar, notan blev 0:-
Tragiskt, samtidigt som intresant och roligt, säkert betydligt värre på kvällen
nino skrev:Måste ändra till skratt efter tryckt på länken 🙂
Vi var där mitt på dagen, men både jag och tanten hade kunnat tänkt oss en kväll där.
Besökte BoutiqueBizarre, större s*xbutik än våra mataffärer i byn sammanlagt 🙂
Fanns nog nåt för alla läggningar, notan blev 0:-
Tragiskt, samtidigt som intresant och roligt, säkert betydligt värre på kvällen
Renoverare
· Stockholm
· 18 578 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 578 inlägg