224 394 läst · 2 404 svar
224k läst
2,4k svar
Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd)
Höstsilverax
Höstaster
Snow flake blommar fortfarande trots ett par milda frostnätter. Alla andra Dahlior ligger i vintervila.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Höstaster
Logga in
Skapa konto
Snow flake blommar fortfarande trots ett par milda frostnätter. Alla andra Dahlior ligger i vintervila.
Logga in
Skapa konto
Här fortsätter det mesta att blomma som bara den.
Jag hade inga skor på mig så jag tog ingen bild från framsidan av odlingen med rosenskäror utan bara från baksidan mot lådan. Det är helt övesållat med blommor ff. Och solrosorna som inte var röda och cirka 160 cm utan gula och närmare 300 cm blommar ofötrutet vidare. Vi har haft en frostnatt men jag tror inte att det blev så kallt i vår trädgård för palettbladen har inte vissnat.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag hade inga skor på mig så jag tog ingen bild från framsidan av odlingen med rosenskäror utan bara från baksidan mot lådan. Det är helt övesållat med blommor ff. Och solrosorna som inte var röda och cirka 160 cm utan gula och närmare 300 cm blommar ofötrutet vidare. Vi har haft en frostnatt men jag tror inte att det blev så kallt i vår trädgård för palettbladen har inte vissnat.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Krokusar som blåst fram efter stormen.
I övrigt har snödroppar, vintergäck, scilla, julrosorna (sedan november tror jag) och jordvivorna blommat ett tag.