1 011 632 läst · 13 724 svar
1012k läst
13,7k svar
Vad blir det för mat?
Bara att bränna bort 🙂 Dagarna innan jag skulle sälja min Ooni 12 fick jag massor av fyllning på den så den var helt svart, la in den stenen i den här ugnen och brände på max-värme nån timme sen såg den som ny ut. Köparen sa ”den kan inte vara använd mycket” 😅T Trafikverket1 skrev:
Jag brände av stenen på bilden dagen innan, så nog var den sotig innan dess också 🙂
Inte direkt jättehungrig än men nu har vi lagt upp en plan så dags att börja förbereda lite smått för middagen.
Den tärnade oxfilén fanns som tillval och var ett schysst pris på den (vi beställde även en bit oxfilé och den ser spontant betydligt finare ut) så nu ska det bli biff Rydberg med senapskräm och riven pepparrot.
Rätten kommer göras på stenhällen och vi tänkte köra på ”runt” upplägg med karamelliserad lök i mitten.
Den tärnade oxfilén fanns som tillval och var ett schysst pris på den (vi beställde även en bit oxfilé och den ser spontant betydligt finare ut) så nu ska det bli biff Rydberg med senapskräm och riven pepparrot.
Rätten kommer göras på stenhällen och vi tänkte köra på ”runt” upplägg med karamelliserad lök i mitten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Låter ljuvligt! 👌H husdrommaren skrev:Inte direkt jättehungrig än men nu har vi lagt upp en plan så dags att börja förbereda lite smått för middagen.
[bild][bild]
Potatisbakelser strax in för gräddning och kött på grillen
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 131 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 131 inlägg