1 031 855 läst · 13 915 svar
1032k läst
13,9k svar
Vad blir det för mat?
Medlem
· Jämtland
· 107 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 468 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 468 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jo men det här var gott! Krispig fiskfilé och likaså potatis. Vår Philips Airfryer (köpt 2018 så välanvänd) fixar perfekta stora pommes men fisken var i ugnen. Nästan som på en Engelsk pub.
Enligt mig den bästa puben som serverar Fish*n*Chips i Stockholm - Bishops Arms på Bellmansgatan
https://www.bishopsarms.com/media/wz1dnjtu/meny-bellmansgatan.pdf?v=8dbd7f44b5caac3
En vän som bor på annan stadsdel hyllar Churchill Arms, jag har inte varit där så tipset är andrahands.
https://churchillarms.se/
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 904 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 904 inlägg
Japp, provade idag och det där är verkligen klassisk sallad från pizzzeria, tack för receptet!Isakare skrev:
/U
Churchill Arms har en riktigt bra reuben sandwich om inte annat.Maria T skrev:[bild]
Jo men det här var gott! Krispig fiskfilé och likaså potatis. Vår Philips Airfryer (köpt 2018 så välanvänd) fixar perfekta stora pommes men fisken var i ugnen. Nästan som på en Engelsk pub.
Enligt mig den bästa puben som serverar Fish*n*Chips i Stockholm - Bishops Arms på Bellmansgatan
[länk]
En vän som bor på annan stadsdel hyllar Churchill Arms, jag har inte varit där så tipset är andrahands.
[länk]
Hittat en kul, udda och mycket god pizza..
😍 Ser ni, den är speciell.. kanterna är lite hm bredare (inte tjockare)..
… det är inte bara en tjock brödkant! Den är fylld med ost och skinka 😃 och på mitten är det typ som en kebabpizza (kebab, ruccola, tomat, rödlök, fetaost) och så var det vitlökssås till.. (ja, man fick välja sås.. och jag valde vitlök)
Den va bättre än jag trott tom.. lite tuggmotstånd i degen.. inget ”flott” som fick pizzan o svämma över... (heller inte inne i kanten).
Inte sista gången jag köper den! 👍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
😍 Ser ni, den är speciell.. kanterna är lite hm bredare (inte tjockare)..
… det är inte bara en tjock brödkant! Den är fylld med ost och skinka 😃 och på mitten är det typ som en kebabpizza (kebab, ruccola, tomat, rödlök, fetaost) och så var det vitlökssås till.. (ja, man fick välja sås.. och jag valde vitlök)
Den va bättre än jag trott tom.. lite tuggmotstånd i degen.. inget ”flott” som fick pizzan o svämma över... (heller inte inne i kanten).
Inte sista gången jag köper den! 👍
Hade aldrig sett någon göra så innan, tyckte det lät spännande! Jag gillar kanter över lag.. så jag är nog dålig på att avgöra om det var mycket el lite i kanten .. (egentligen).. jag var supernöjd iaf 😊Tokslut skrev: