1 030 745 läst · 13 904 svar
1031k läst
13,9k svar
Vad blir det för mat?
Dijonsenap kan jag ha svårt för ibland...
Provade göra dressing/sås till ceasarsallad igår, helt otbara fick gå i slasken.
Trodde först att det var senapen som var dålig så tog en helt ny oöppnad burk och kanske ett kryddmått, uräckligt 😄
Någon som har ett grymt recept, helst utan sardeller
Provade göra dressing/sås till ceasarsallad igår, helt otbara fick gå i slasken.
Trodde först att det var senapen som var dålig så tog en helt ny oöppnad burk och kanske ett kryddmått, uräckligt 😄
Någon som har ett grymt recept, helst utan sardeller
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 465 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 465 inlägg
Finns flera sardell/ansjovis-fria recept om en söker på nätet, men mitt tips är två egentligen - hacka kapris som mängden sardell, ger samma sälta. Tycker du att just det blir för salt, ha i dubbla mängden parmesanost. Senapen borde inte vara det som du tycker är äckligt men vi är ju alla olika. Hoppas du kan finna en bra balans till Kycklingsalladen nästa gång *håller tummarna*.nino skrev:
Ja kapris hade jag i iställetMaria T skrev:Finns flera sardell/ansjovis-fria recept om en söker på nätet, men mitt tips är två egentligen - hacka kapris som mängden sardell, ger samma sälta. Tycker du att just det blir för salt, ha i dubbla mängden parmesanost. Senapen borde inte vara det som du tycker är äckligt men vi är ju alla olika. Hoppas du kan finna en bra balans till Kycklingsalladen nästa gång *håller tummarna*.
smakade på allt på men inget var äckligt (förutom att senapen inte var god)
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 465 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 465 inlägg
https://zipadoo.se/produkt/danska-ragkex-2/ Slår Digestive med hästlängder nästa gång du har dessa goda ostar till bords. Men visst, Digestive är också gott, skulle gärna variera med de danska rågkexen.Roga1337 skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 429 inlägg
Haha.. kom och tänka på er härinne..
Länk till artikel
(tyvärr är den låst., men tänkte på er av bara headlinen. )
😜
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Länk till artikel
(tyvärr är den låst., men tänkte på er av bara headlinen. )
😜
Renoverare
· Stockholm
· 18 429 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 429 inlägg