1 056 481 läst · 14 151 svar
1056k läst
14,2k svar
Vad blir det för mat?
Öppnade burken och det va verkligen den jävligaste doft jag varit med om. Fy fan vad vidrigt. Gjorde ett försök med att få till det och visst va det gott men det är ju för att man helt enkelt ta bort så mycket av fisken som möjligt men vetskapen av att den där doften ligger tillsammans med det övriga goda gjorde att aptiten va i botten.
Kommer aldrig prova igen. Men löksill på istället för surströmming hade nog varit succé.
Kommer aldrig prova igen. Men löksill på istället för surströmming hade nog varit succé.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 548 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 548 inlägg
Heder åt dig som testade i alla fall!P Pappa1986 skrev:Öppnade burken och det va verkligen den jävligaste doft jag varit med om. Fy fan vad vidrigt. Gjorde ett försök med att få till det och visst va det gott men det är ju för att man helt enkelt ta bort så mycket av fisken som möjligt men vetskapen av att den där doften ligger tillsammans med det övriga goda gjorde att aptiten va i botten.
[bild]
Kan säga att i vår skola.. kastade de öppnade surströmmingsburkar i korridorerna för att förpetsta lektionssalarna när de var sura eller ville bråka..P Pappa1986 skrev:Öppnade burken och det va verkligen den jävligaste doft jag varit med om. Fy fan vad vidrigt. Gjorde ett försök med att få till det och visst va det gott men det är ju för att man helt enkelt ta bort så mycket av fisken som möjligt men vetskapen av att den där doften ligger tillsammans med det övriga goda gjorde att aptiten va i botten.
[bild]
Ibland fick man gå hem..
Claes Sörmland
Medlem
· Sörmland och stan
· 26 013 inlägg
Claes Sörmland
Medlem
- Sörmland och stan
- 26 013 inlägg
Det var det enda som serverades i lumpen på 90-talet känns det som. Mycket ströbröd och lite mandel ovanpå fiskblocket.Maria T skrev:
Kolla "Dolken" som testar surströmming på Youtube 😂P Pappa1986 skrev:Öppnade burken och det va verkligen den jävligaste doft jag varit med om. Fy fan vad vidrigt. Gjorde ett försök med att få till det och visst va det gott men det är ju för att man helt enkelt ta bort så mycket av fisken som möjligt men vetskapen av att den där doften ligger tillsammans med det övriga goda gjorde att aptiten va i botten.
[bild]
Åsa Lund skrev:
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 548 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 548 inlägg
Medlem
· Jämtland