1 007 532 läst · 13 643 svar
1008k läst
13,6k svar
Vad blir det för mat?
Läste om och började fundera på styckningsdetaljer, för byggahusfolk låter byggriff som en viktig och nödvändig del på vilket djur som helst. Musikintresserade går väl också igång på ett byggriff och skruvar upp de sista skivorna eller vad man nu håller på med. Låt oss minnas var vi läste det förstOskick skrev:
Varmrökt lax stod på menyn men med förmiddagens migränaktiga huvudvärk stod den inte högt i kurs hos mig. Mina egna färdiga köttbullar fick komma fram från frys. Potatis och bunsås på pulver (som är den enda dottern accepterar). Blomkålssallad till det. Och fortfarande fanns det en burk lingonsylt kvar i garaget. Må det bli lingon, och gärna,
blåbärsår 2023!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Härligt att du noterade detta.K Kjell_G skrev:
Yes, ett byggriff i dubbel tappning
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 895 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 895 inlägg
Idag blev det klassiskt, skulle egentligen blivit något åt tacohållet denna mellodag (troligen laxtacos) men vi sprang på en väldigt fint marmorerad entrecôte och kunde inte stå emot…
Till det drack vi en kanna rödpang - ett resultat av lite smulig kork, första filteringen i dekanteringskarafften räckte inte så vi fick köra en till och då blev det första bästa behållare, vinet är äldre än min och min bättre hälfts förhållande, och då firade vi ändå två decennier nyss…
Logga in
Skapa konto
Till det drack vi en kanna rödpang - ett resultat av lite smulig kork, första filteringen i dekanteringskarafften räckte inte så vi fick köra en till och då blev det första bästa behållare, vinet är äldre än min och min bättre hälfts förhållande, och då firade vi ändå två decennier nyss…
Logga in
Skapa konto
Blev riktigt bra. Premiär av pizzaugnen. Köpte en elektrisk, få upp den till 350 grader.FredrikR skrev:
Tycker det blir bättre än en klassisk napolitansk pizza. Blir krispigare och bättre (enligt mig)
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 259 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 259 inlägg
Thomas59
Byggveteran
· Stockholms län
· 3 259 inlägg
Thomas59
Byggveteran
- Stockholms län
- 3 259 inlägg
Gott med nötter i, men hade inga hemma. Brukar ofta ha i lite av varje typ oliver, nötter, frön, fetaost, torkad frukt, ost osv, men det var märkligt tomt i kyl och skafferi idag.kashieda skrev:
Medlem
· Jämtland
· 107 inlägg