1 043 222 läst · 14 033 svar
1043k läst
14,0k svar
Vad blir det för mat?
Lokala Hemköpsbutiken sålde i onsdags hel svensk oxfile för 199:- kg, blev ett impulsköp och idag var det dags.
Fantastiskt fint kött och jag bestämde att det också skulle kompletteras med egna pommes,
Egentillverkad pommes, kolgrillad oxfile, sallad, tomat, bea och surdegsbröd med pumpakärnor, ett (eller två) glas vin samt trevligt sällskap av äldste sonen, fantastiskt gott!
Försökte hitta en anledning till detta käk idag och kom på att det är 32 och ett halvt år sedan jag och hustrun gifte oss, minsann!
Den som söker han finner!
Fantastiskt fint kött och jag bestämde att det också skulle kompletteras med egna pommes,
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Egentillverkad pommes, kolgrillad oxfile, sallad, tomat, bea och surdegsbröd med pumpakärnor, ett (eller två) glas vin samt trevligt sällskap av äldste sonen, fantastiskt gott!
Logga in
Skapa konto
Försökte hitta en anledning till detta käk idag och kom på att det är 32 och ett halvt år sedan jag och hustrun gifte oss, minsann!
Den som söker han finner!
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Dumplings - lyxade till det med både friterade & ångade
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Någon form av "surf n turf-whole world-fusion-toast". Kunde liksom inte bestämma mig och fick feeling Sambon blev iallafall supernöjd, så nån skicklighet har man nog...
Hade lätt betalat för det där.samlarpådetmesta skrev:
Själv åt jag en restaurangburgare som smakade helt ok men hade rätt lite trött konsistens, man funderar ju om dom inte kollar på smashburgar klippen på Youtube?!
Ugnsrostade Rotfrukter, helstekt Kotlettrad & en kall sås till lunch.
Vesuvio till kvällen. Ha fuskat lite med degen på sistone och köpt färdig (pop) men riktigt god.
Vesuvio till kvällen. Ha fuskat lite med degen på sistone och köpt färdig (pop) men riktigt god.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Jönköping
· 5 679 inlägg
————TRÅDKAPNING————