1 037 442 läst · 13 957 svar
1037k läst
14,0k svar
Vad blir det för mat?
Till lunch avnjöts en rökig laxburgare som serverades med potatismos, örtcreme och picklad rödlök.
Överraskande gott.
Väl hemma stektes det pannkakor som åts med allt från hjortronsylt, jordgubbssylt, grädde och lönnsirap - så klart inte samtidigt.
Överraskande gott.
Väl hemma stektes det pannkakor som åts med allt från hjortronsylt, jordgubbssylt, grädde och lönnsirap - så klart inte samtidigt.
Vad jag inte åt idag.
Skulle vara hos en kund kl 11, men blev försenad, hungrig oxå så jag svängde in på en Coop 2 minuter från kunden och köpte en macka, de i lagom storlek var slut, så jag fick en halv baugette.
Precis när jag tryckt i mig sista tuggan ringer kunden "Kommer du snart, vi har foodtruck här idag som grillar högrevsburgare"
Skulle vara hos en kund kl 11, men blev försenad, hungrig oxå så jag svängde in på en Coop 2 minuter från kunden och köpte en macka, de i lagom storlek var slut, så jag fick en halv baugette.
Precis när jag tryckt i mig sista tuggan ringer kunden "Kommer du snart, vi har foodtruck här idag som grillar högrevsburgare"
Renoverare
· Stockholm
· 18 484 inlägg
Inte helt lätt att få tag i den kvaliteten som det en gång var på skaldjur här runt Göteborg men en fiskare som vi känner fick en fin fångst. Så em/kvällen bjöd på go mat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder