1 040 876 läst · 13 990 svar
1041k läst
14,0k svar
Vad blir det för mat?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Aha spännande! Får testas, av frun då det bara är hon som äter sushi här hemma, men hon hade hört att det skulle vara bra. Hon köper ofta takeaway på SushiYama annars då det är smidigt.Storsockret skrev:Ja det är bland annat friterad sötpotatis och nåt tempurahittepå i rullarna. Sushi City vid stationen. Jag åker alltid in och käkar där med sambon när vi åker förbi sen vi av en slump hittade stället. Nu slet jag med en kollega som också kanske är lite less på att den mesta veg-sushin vi har i Umeå nu för tiden är avokado.
Jag har ju varit på sushirestaurang i Japan men bara ätit friterad kyckling
Lagade Sticky Pork till hela familjens förtjusning
https://www.coop.se/recept/sticky-pork/
https://www.coop.se/recept/sticky-pork/
Rasmus kollar om det blev nåt över, han tyckte vi åt med så god aptit så chansen fanns ju att han skulle gilla det
Järvsö kebab, bra konsistens och smak.
Bröd och sås från Schysst käk.
Såsen var riktigt bra har för mig den har nämnts förr, blir att testa mellan och het nästa gång.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Såsen var riktigt bra har för mig den har nämnts förr, blir att testa mellan och het nästa gång.
Synd att brödet inte skiljer sig så mycket mot vanligt tacobröd bara, men såsen är kanon.FredrikR skrev:Rasmus kollar om det blev nåt över, han tyckte vi åt med så god aptit så chansen fanns ju att han skulle gilla det
[bild]
[bild]
[bild] [bild]
Boris öppnade väl första stället för lite drygt tre år sen.Storsockret skrev:
Andra stället var i vallentuna som inte direkt varit kännt för bra restauranger.
Det är väl en kedja som vilken annan "premiumsmashburghare". Bun Meat Bun (Orginalet), Brödernas. Bastard Birger. Alla smakar samma.