46 191 läst · 717 svar
46k läst
717 svar
Vad är värst? Juridiskt och moraliskt
Och där var det färdigsnackat om om att stava rätt. 😂lunnabo skrev:
Man börjar få förklaringar på det mesta nu, kan det vara så att din bristande begåvning och oförmågan att ta in enkel information om det svenska skattesystemet är orsaken till att varje bolag du tar i kursar? Jag skall göra en slagning i belastningsregistret med tror jag.
Ändrar inte det minsta på att fsn inte kan skriva korrekt på svenska.F fsn skrev:Och där var det färdigsnackat om om att stava rätt. 😂
Man börjar få förklaringar på det mesta nu, kan det vara så att din bristande begåvning och oförmågan att ta in enkel information om det svenska skattesystemet är orsaken till att varje bolag du tar i kursar? Jag skall göra en slagning i belastningsregistret med tror jag.
Inte heller i detta inlägg lyckas fsn få det rätt.
Måhända är förklaringen att fsn inte har haft svenska som sitt modersmål?
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 172 inlägg
Kan inte ni 2 bara sluta förstöra tråden?
Om nu "nån på tv" säger att det är 90 grader utomhus så är det enkel logik att utgå från att det är Celsius som är skalan.Z Zodde skrev:
Två grundläggande logiska skäl till detta.
1.Nyhetsvärdet för att "nån på tv" ska berätta om det.
2. Extremt sällan "nån på tv" pratar på svenska om 90 grader och inte avser Celsius.
Amerikansk långfilm behöver väl inte ha nåt nyhetsvärde????lunnabo skrev:
Har jag nämnt att nån pratade svenska??lunnabo skrev:
Poängen var att du borde insett att det var månadslön det var snack om.
Din slutledningsförmåga är obefintlig och derivatan på din inlärningskurva är uppenbarligen negativ.lunnabo skrev:
Jag skall naturligtvis post ”advokatens” belastningsregister samt resultatet av allt annat misslyckat som finns registrerat och bokfört i ”advokatens” namn.
Hur mycket skatt betalar en Stockholmare som tjänar 120’ i månaden? Det borde tom ”advokaten”, som troligtvis hittat sitt löjliga fikonspråk i täta kontakter med rättsväsendet och inte via studier i juridik klara av att svara på.
Jo, absolut, förlåt. Men nog måste tråden redan ha spårat ut flera gånger efter 400 inlägg. Och det är rätt underhållande att ”advokaten” aldrig kommer att acceptera eller erkänna att det var uppenbart att det handlade om månadslön, trots att det var en bifogad länk. Det säger rätt mycket om en person faktiskt.[SKPG]Zamora skrev:
Ja, det är att fatta. Det fanns en länk, trycker man på den så står det ”MÅNADSLÖN” över hela skärmen. Medellönen för kvinnor i Stockholm är över 500’/år.H heimlaga skrev:
Det finns ingen minimilön i Sverige men har man som vuxen heltidsarbetande en månadslön på 120’ i årslön innan skatt i Stockholm så är man inte fungerande i samhället. Att i det sammanhanget dra slutsatsen att det handlade om årslön är inget annat än obegåvat, speciellt med tanke på författarens svansföring och hur mycket fokus hen lägger på att framstå på ett speciellt sätt.
Intressant…. Ingen har hittills öht pratat om 12000 i årslön. Hur fick du in det i resonemanget?J JohanLun skrev: