Jag måste erkänna att vi byggt i liknande stil

Norska villan:
Blå tvåvånings trävilla med vit trim och utvändig trappa till andra våningen, omgiven av en välskött trädgård.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vårt hus:

Utetrappa i trä som leder upp till en vit husfasad med röda takpannor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fast det kanske bara är "utvändig trappa" vi har gemensamt :confused:
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
A
Nu har de stoppat försäljningen av Mellangården i Bullerbyn. Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby AB vill renovera det "till den nivå som Astrid Lindgren beskriver i böckerna".
 
  • Gilla
Sunili
  • Laddar…
stefancrs stefancrs skrev:
[länk]

[bild]
Och nu är budgivningen uppe i dubbla priset mot utsatt "pris". Känns som att det inte är första gången våra mÄklare gör så där.
 
Nja, både ja och nej. Ett av objekten ligger ju i civilisationen vilket kan motivera boende. 3 miljoner för en sommarstuga med rejäla driftskostnader är väl lagom kul. Men just nu är ju pengar gratis.
 
Martin_B
Oj där finns stor potential för den som orkar!
Avundas dock inte den som väl sätter tänderna i objektet.

Ett underbart plus var ju så klart garaget med billyft osv. Heeeelt underbart!!!! Det är ju så jag blir sugen på att skaffa en sådan nu bara för det! :)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Krilleman
  • Gilla
big mike och 3 till
  • Laddar…
Martin_B
Stackars mäklare, hela hans arvode äts väl upp av den här budgivningshanteringen :D
...han ångrar väl djupt att han åtog sig objektet, haha
 
harry73
Mej han låter en prao hantera der. Det är därför det blev fel i början
 
B2 är väl en budgivningsbulletin som jobbar på att trissa priserna, kanske som nämnt en prao som inte förstod att det skulle vara tre nollor på slutet när mäklaren sa "vi måste få igång någon typ att budgivning, skriv in ett bud på 575. Se till att trissa upp priset sedan. Jag litar på dig Erik, du verkar smart ".
 
  • Gilla
HashtagPL400
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.