Marléne fick "token expired" (kommer inte ihåg exakt) på midsommarafton. Hon väntade inte två timmar utan fick det direkt.
 
Mikael_L
Ja i mitt fall hade det gått mer än två timmar.
Något kom mellan helt och hållet, så det halvskrivna PMet stod jäääätteläääänge på vänt.
 
kinglolle skrev:
Inga lösningar på mitt problem i tapatalk eller är jag ensam om detta?

Nu om jag kollar under favoritdelforum så ska man ju kunna klicka subscribe/unsubscribe men nu ligger det konstant som subscribe och går alltså därför inte ta bort från favoriter. Fortfarande så fungerar det med topics dock.

Jag har rensat cache och även tagit bort o lagt till appen igen ett par ggr plus testat på flera iosprylar. För mig används funktionen med att se om det kommit svar eller ej i mina favoritdelforum ofta. Jag prenumerar sällan i trådar men är däremot inne 3-4 ggr/timme o kollar om det finns nåt i mina favoritdelforum
Nu funkar det i Tapatalk att se vilka favoritdelforum som blivit uppdaterade. Så här kan det se ut.
ImageUploadedByTapatalk1352650086.977977.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Per Eskilsson skrev:
Nu funkar det i Tapatalk att se vilka favoritdelforum som blivit uppdaterade. Så här kan det se ut.
[bild]
Tackar, funkar finfint nu precis som du själv skrev. Inte i byggahusappen men jag kör mest via tapatalk direkt så för mig spelar det ingen roll :)
 
P
Okej... men När ska ni fixa detta med att svarta raden längs upp inte går att skrolla?
 
Snart :)

Vi har några saker till som är mer akut, men så snart som det är fixat så kommer vi fixa toppnavigeringen också.
 
kinglolle skrev:
Tackar, funkar finfint nu precis som du själv skrev. Inte i byggahusappen men jag kör mest via tapatalk direkt så för mig spelar det ingen roll :)
Nu fungerar det även i byggahusappen. Faktum är att byggahusappen numera är lika uppdaterad som tapatalk.
 
Jag får felmeddelande när jag klickar på "Skicka svar" det står: Changes in the editor will bi lost.
Under står det: Vill du lämna den här sidan?
Åsså avslutas det med två knappar: Lämna denna sida / Stanna på den här sidan.
Lämnar jag sidan så syns mitt inlägg precis som det är meningen så funktionen vekar ok, bara lite störande me dialogrutan.

Jupp, hände nu när jag skicka det här också ;)
 
Redigerat:
Tack för felrapporten. Vi vet om felet, det händer då och då och är väldigt irriterande (har hänt mig själv två gånger idag). Vi har inte bara hunnit titta närmare på det.
 
hej..

Reklamen på höger sida ligger och hoppar så in i helvete,, just nu kör jag i chrome där händer det iaf..

Riktigt störande!
 
Sparas inte inlogg och lösen längre?
Detta i mobilen, Android..

//J
 
Kanon. Nu är den installerad, så får hoppas på att det funkar nu :)

//J
 
Mikael_L
Om jag är inne i en tråd och trycker på "visa alla" där uppe till höger där man navigerar mellan sidorna i tråden så skickas jag bryskt till forumets startsida istället. Får alltså se sidan med alla ämneskategorier.
Win XP, firefox 5.0.1
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.