henke_benke skrev:
duken är egentligen något va jag tycker är en transport väg.
ingen duk att för skydda golv med mekanisk skada.
har varit gånger där man har skyddad golv med filt,masonit och mjölkpapp
Vi körde masonit i två år på detta golv ungefär :D Silvertejp över alla skarvar för att inte grus och skit skulle komma ned. Inte en repa eller jack blev det, så det går om man vill :D

• Gilla
Martin_B och 1 till
  • Laddar…
Jag och säljaren tom mätte min förstärkare och ändå fick jag den grundare modellen :)

Vit förstärkare placerad på golvet intill en öppen garderob med en synlig baksida och kablar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det är ju delat ansvar här då jag borde kontrollerar ordern bättre, får se hur hi fi klubben löser det :)

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Hört nåt mer om golvet då?

nino nino skrev:
Hört nåt mer om golvet då?
Det har varit sjukt segt från firman, jag har inte haft ork driva det heller men på onsdag ska de ha slutbesiktning

Fyfan vad nice av HiFi klubben de står för hela kalaset och ger mig en ny, det är kundvård det

• Gilla
HSP och 13 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Fyfan vad nice av HiFi klubben de står för hela kalaset och ger mig en ny, det är kundvård det
Trots att de (initialt) går med förlust av att göra så? Så skulle väl inget seriöst företag göra? ;)

(apropå diskussionen i en annan tråd, bör kanske påpekas)

Kul att det löste sig så smidigt!

• Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
T TowaTei skrev:
Trots att de (initialt) går med förlust av att göra så? Så skulle väl inget seriöst företag göra? ;)

(apropå diskussionen i en annan tråd, bör kanske påpekas)

Kul att det löste sig så smidigt!
Hehe vissa branscher har olika strategi där :)
De kan dessutom säkert kränga den som demo ex eller sk refurbished :)

Enda anledningen till att handla på hifiklubben är väl just den grymma servicen?
Tror definitivt de vinner på detta, annars behöver de sänka priserna rejält :)

• Gilla
Alnervik och 2 till
  • Laddar…
B Brainy skrev:
Enda anledningen till att handla på hifiklubben är väl just den grymma servicen?
Tror definitivt de vinner på detta, annars behöver de sänka priserna rejält :)
Det är väl som vanligt, man får vad man betalar för :)

• Gilla
HSP
  • Laddar…
Buy quality, cry once.

• Gilla
HSP och 1 till
  • Laddar…
B Brainy skrev:
Buy quality, cry once.
Har för mig de var billigast på min AVR btw :)

• Gilla
Brainy
  • Laddar…
Haha, vi är med som fråga i påsktävlingen, det är ju next level av forumräv :)

• Gilla
garvin och 6 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Jag och säljaren tom mätte min förstärkare och ändå fick jag den grundare modellen :)

[bild]

Det är ju delat ansvar här då jag borde kontrollerar ordern bättre, får se hur hi fi klubben löser det :)
Haha. Been there done that... Blev en "tillfällig" lösning tills jag köpte en ny... 8 år senare... :rolleyes:

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Haha. Been there done that... Blev en "tillfällig" lösning tills jag köpte en ny... 8 år senare... :rolleyes:
Ibland undrar man hur det kan bli som det blir :D

Idag var besiktningsmannen från målerifirman och tittade. Ytterst dålig på svenska så var svårt kommunicera. Men de hade inte fått ta del av offerten från min golvläggare så skickade den. Får se vad de svarar. Än så länge verkar de inte kopplat in sitt försäkringsbolag

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.