1 231 741 läst · 3 920 svar
1232k läst
3,9k svar
Totalrenovering av 20-talslägenhet
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
@AndersMalmgren, välkommen till helvetet ...jag lider med dig. Så otroligt många gånger man har gått igenom liknande procedurer. Många bryr bara sig om sitt, i slutändan skiter de flesta i sina medmänniskor, åtminstone när de måste offra "för mycket".
Hoppas dock att du får ordning på dessa problem!!!
Hoppas dock att du får ordning på dessa problem!!!
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Ja fyfan, om de bara använt masonit, tokstollar
Exakt! Den här mjölkpappen de kör med är ju värdelös mot stötar. Har påpekat det vid flertal tillfällen - de tycker bara man är jobbig. Sen är man ännu jobbigare när de från början inte lyssnat på en, olyckan är framme, och det har blivit tydliggjort att de skulle lyssnat på en, och att man sedan blir tvungen att kräva de på ersättning - då är man ju riktigt jobbig/petig/löjlig och allt vad det nu heter att man är.AndersMalmgren skrev:
Hur man än går till väga blir det fel.
Upplyser man i förebyggande syfte för man inser att "detta kan komma att sluta illa" så är man plötsligt: "Besserwisser"!
Låter man de sköta sitt arbete, och "väntar in" olyckan, och påpekar skadorna i efterhand så är man: "En riktigt jobbig petig jävel" - och de suckar och blir förbannade och har sig
Kontentan: Gör för tusan så mycket ni bara kan själva!
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
Japp någon tun jökla svampig duk,galet
Då vet du vilka banditer (FB) du har att göra med. De är bara intresserade av att få in premierna, men när det kommer till utbetalningar så är intresset svalareAndersMalmgren skrev:
Hoppas allt löser sig till det bästa
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 18 354 inlägg
hejAndersMalmgren skrev:
anders
min lycko önskningar togs tydligen bort på grund av en övernitisk person.
vill bara visa att mina lyckoönskningar kvarstår och att det ej var jag som tog bort dom.
la själv ett ekgolv med likvärdig finish. det var ett j... arbete då kund körde eken på ett otäkt flak i en regnskur.
lite vattenfläckar som dels fick slipas bort samt att en del kunde kapas bort.
men golvet vart fint i slutänden.