L Luki5 skrev:
Någon som vet om det finns kap- och gersågar på utförsäljningen i Bromma?
Såg inga!

• Haha
  • Gilla
tobbbias och 5 till
  • Laddar…
Reaskylt för Ryobi grästrimmer, RLT 6130, 600W, med röd rea-markering: "149:-", nedsatt från "499:-". Lagerrensning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reaskylt för Ryobi-grästrimmer på rea med guldfärgade produktlådor i bakgrunden, stor röd siffermarkering på priset.
Skapa konto
Lagerutrymme med skylt för rea, robotgräsklippare, man i bakgrunden, pallar och lagermaterial.
Skapa konto
Förpackning för uppblåsbar pool med bild på folk som simmar, står på pall, är upp och ner.
Skapa konto

Blandade produkter till bra pris

• Gilla
  • Älska
Appendix och 5 till
  • Laddar…
Toaletterna slut vid utförsäljningen men finns tre pall kvar vid badrumssektionen.

• Gilla
MLindstrom
  • Laddar…
C
Shit, det här blir dyrt för Bauhaus. Synd att man inte är i närheten och kunde knipa några av fynden. 😢

Som vanligt blir man förbluffad över mängden "udda" varor som uppenbarligen dolt sig på lagret...

• Gilla
TCG
  • Laddar…
Mycket pooler och pooltillbehör. Ex. 5KG dagsklor, 99:- per burk.

Är det någon som testat att prismatcha kapgersåg BOSCH GCM 80 SJ på Bauhaus? Hornbach säljer den för 2495:- med deras jubileumspriser. Vad jag kan se så tar Bauhaus 2995:- för samma modell. Dock skiljer artikelnummer något. Annars bör man ju kunna få den för 2195:-

Och jag som behöver en ny… 🤩

Onsalakorven Onsalakorven skrev:
Är det någon som testat att prismatcha kapgersåg BOSCH GCM 80 SJ på Bauhaus? Hornbach säljer den för 2495:- med deras jubileumspriser. Vad jag kan se så tar Bauhaus 2995:- för samma modell. Dock skiljer artikelnummer något. Annars bör man ju kunna få den för 2195:-

EAN är samma, det är det viktigaste.

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
S
Onsalakorven Onsalakorven skrev:

Är samma artikelnummer på Bauhaus.se som Hornbach.se

Metabo 18V/36V bordsåg hos Duab.

Just nu har Duab sin "Duab deals" med en del bra erbjudanden. Jag fastnade för kanske marknadens bästa batteridrivna bordsåg: TS 36-18 LTX BL 254, vilken i detta utförande levereras med 4st 8,0 Ah batterier, 2 laddare och en väska (till batterier och laddare).

Sågen kostar i vanliga fall runt 21-22 000:-, men säljs hos Duab för 10 969:-!

Googlar man kan man se att Duab haft liknande erbjudanden på denna såg i omgångar de senaste åren. Har sneglat på Bosch batterisåg sedan två år, men tyckt att den varit för dyr (drygt 8000:- exklusive batterier och bord). Har aldrig noterat Metabos såg tidigare eftersom den legat utanför vad jag är beredd att betala.

Men med 4 st 8,0 Ah batterier (som kostar runt 2000:-/styck), inbyggt stativ med hjul, inbyggd cyklondammsugare (!!) med påse och att det är en 36 Voltmaskin för "bara" 11 000:- så var det en nobrainer för mig. Beställde och därefter står det att de är slut i lager hos Duab. Men den finns kvar som "Duab Deals" och på översiktsidan står det att det är 5-7 dagars leveranstid.

(Jag bygger hus och får om en månad ett "inomhus" att jobba i och det mer trevliga snickeriarbetet kan börja. Skönt då med en bordsåg med bl.a. inbyggd dammsugare och som är enkel att flytta runt.)

https://duab.se/maskiner-verktyg/sn...abo-bordcirkelsag-ts36-18ltxbl2544x80-ah-lihd

• Bordsåg med tillbehör, batterier, laddare och verktygslåda. Varumärke synligt. Vit bakgrund.
    Skapa konto
  • Ett erbjudande på Metabo bordcirkelsåg med stativ och prisinformation, batteridriven, nedsatt pris.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Wow
Kim Gyllenhorn och 7 till
  • Laddar…
E
Ännu ett gränsfall på om det klassas som verktyg eller inte men denna verkar rätt prisvärd just idag tror jag?
https://www.proffsproduktershop.se/bult-mutter-brickor/sortimentlada-bult-fzb-250-delar-7kg.html

Det var en kampanj med 15% rabatt för ett tag sedan och den verkar fortfarande funka (har för mig den skulle ta slut till eller tidigt i november), i alla fall fick jag igenom det i orderbekräftelsen. Ange "testa15" som kupong vid kassan.

Edit: eftersom inlägget lär överleva dagen - priset nu är 499kr (före 15% rabatt)

Redigerat:
  • Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
S
Någon som har kvar något extra par Peltor? Tröttnat på att det skaver av att ha AirPods inuti vanliga kåpor…

• Gilla
Fixarjon
  • Laddar…
Har köpt Jlab bt headset på Amazon för 249:- som funkar bra under kåpor.
Tyvärr så går volymknapparna sönder efter några månader, men det är bara att reklamera så får man återbetalning och beställa ett par nya.
Kan nog vara inne på mitt 5-7par nu
Batteritid ca 11h vid lyssning

• Gilla
Gudahov och 1 till
  • Laddar…
S stugfar skrev:
Någon som har kvar något extra par Peltor? Tröttnat på att det skaver av att ha AirPods inuti vanliga kåpor…
Japp. Vi köpte ett par extra som vi kommit fram till att vi inte har användning av. Jag skickar ett pm till dig.

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.