3 783 035 läst · 12 851 svar
3783k läst
12,9k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Husägare
· Stockholm
· 130 inlägg
Husägare
· Stockholm
· 130 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Blandade produkter till bra pris
Husägare
· Stockholm
· 130 inlägg
Toaletterna slut vid utförsäljningen men finns tre pall kvar vid badrumssektionen.
Husägare
· Stockholm
· 130 inlägg
Mycket pooler och pooltillbehör. Ex. 5KG dagsklor, 99:- per burk.
https://www.verktygsvaruhuset.se/pr..._qFkdHHckhZ_0DQkZhaGP537s3AinNZ-hhAZBaH_09v7k
Borde dessutom gå att Prismatcha på Hornbach för ännu bättre pris 😇
/Jocce
Borde dessutom gå att Prismatcha på Hornbach för ännu bättre pris 😇
/Jocce
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 935 inlägg
Är det någon som testat att prismatcha kapgersåg BOSCH GCM 80 SJ på Bauhaus? Hornbach säljer den för 2495:- med deras jubileumspriser. Vad jag kan se så tar Bauhaus 2995:- för samma modell. Dock skiljer artikelnummer något. Annars bör man ju kunna få den för 2195:-
Och jag som behöver en ny… 🤩
Och jag som behöver en ny… 🤩
EAN är samma, det är det viktigaste.Onsalakorven skrev:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Är samma artikelnummer på Bauhaus.se som Hornbach.seOnsalakorven skrev:
Metabo 18V/36V bordsåg hos Duab.
Just nu har Duab sin "Duab deals" med en del bra erbjudanden. Jag fastnade för kanske marknadens bästa batteridrivna bordsåg: TS 36-18 LTX BL 254, vilken i detta utförande levereras med 4st 8,0 Ah batterier, 2 laddare och en väska (till batterier och laddare).
Sågen kostar i vanliga fall runt 21-22 000:-, men säljs hos Duab för 10 969:-!
Googlar man kan man se att Duab haft liknande erbjudanden på denna såg i omgångar de senaste åren. Har sneglat på Bosch batterisåg sedan två år, men tyckt att den varit för dyr (drygt 8000:- exklusive batterier och bord). Har aldrig noterat Metabos såg tidigare eftersom den legat utanför vad jag är beredd att betala.
Men med 4 st 8,0 Ah batterier (som kostar runt 2000:-/styck), inbyggt stativ med hjul, inbyggd cyklondammsugare (!!) med påse och att det är en 36 Voltmaskin för "bara" 11 000:- så var det en nobrainer för mig. Beställde och därefter står det att de är slut i lager hos Duab. Men den finns kvar som "Duab Deals" och på översiktsidan står det att det är 5-7 dagars leveranstid.
(Jag bygger hus och får om en månad ett "inomhus" att jobba i och det mer trevliga snickeriarbetet kan börja. Skönt då med en bordsåg med bl.a. inbyggd dammsugare och som är enkel att flytta runt.)
https://duab.se/maskiner-verktyg/sn...abo-bordcirkelsag-ts36-18ltxbl2544x80-ah-lihd
Just nu har Duab sin "Duab deals" med en del bra erbjudanden. Jag fastnade för kanske marknadens bästa batteridrivna bordsåg: TS 36-18 LTX BL 254, vilken i detta utförande levereras med 4st 8,0 Ah batterier, 2 laddare och en väska (till batterier och laddare).
Sågen kostar i vanliga fall runt 21-22 000:-, men säljs hos Duab för 10 969:-!
Googlar man kan man se att Duab haft liknande erbjudanden på denna såg i omgångar de senaste åren. Har sneglat på Bosch batterisåg sedan två år, men tyckt att den varit för dyr (drygt 8000:- exklusive batterier och bord). Har aldrig noterat Metabos såg tidigare eftersom den legat utanför vad jag är beredd att betala.
Men med 4 st 8,0 Ah batterier (som kostar runt 2000:-/styck), inbyggt stativ med hjul, inbyggd cyklondammsugare (!!) med påse och att det är en 36 Voltmaskin för "bara" 11 000:- så var det en nobrainer för mig. Beställde och därefter står det att de är slut i lager hos Duab. Men den finns kvar som "Duab Deals" och på översiktsidan står det att det är 5-7 dagars leveranstid.
(Jag bygger hus och får om en månad ett "inomhus" att jobba i och det mer trevliga snickeriarbetet kan börja. Skönt då med en bordsåg med bl.a. inbyggd dammsugare och som är enkel att flytta runt.)
https://duab.se/maskiner-verktyg/sn...abo-bordcirkelsag-ts36-18ltxbl2544x80-ah-lihd
Ännu ett gränsfall på om det klassas som verktyg eller inte men denna verkar rätt prisvärd just idag tror jag?
https://www.proffsproduktershop.se/bult-mutter-brickor/sortimentlada-bult-fzb-250-delar-7kg.html
Det var en kampanj med 15% rabatt för ett tag sedan och den verkar fortfarande funka (har för mig den skulle ta slut till eller tidigt i november), i alla fall fick jag igenom det i orderbekräftelsen. Ange "testa15" som kupong vid kassan.
Edit: eftersom inlägget lär överleva dagen - priset nu är 499kr (före 15% rabatt)
https://www.proffsproduktershop.se/bult-mutter-brickor/sortimentlada-bult-fzb-250-delar-7kg.html
Det var en kampanj med 15% rabatt för ett tag sedan och den verkar fortfarande funka (har för mig den skulle ta slut till eller tidigt i november), i alla fall fick jag igenom det i orderbekräftelsen. Ange "testa15" som kupong vid kassan.
Edit: eftersom inlägget lär överleva dagen - priset nu är 499kr (före 15% rabatt)
Redigerat:
Har köpt Jlab bt headset på Amazon för 249:- som funkar bra under kåpor.
Tyvärr så går volymknapparna sönder efter några månader, men det är bara att reklamera så får man återbetalning och beställa ett par nya.
Kan nog vara inne på mitt 5-7par nu
Batteritid ca 11h vid lyssning
Tyvärr så går volymknapparna sönder efter några månader, men det är bara att reklamera så får man återbetalning och beställa ett par nya.
Kan nog vara inne på mitt 5-7par nu
Batteritid ca 11h vid lyssning