Cheesen
Nu hittade jag mirka nedsatt, inte alla korn som är nedsatta dock..

https://amzn.to/3I6I1Ul
En produktbild på slipdiskar, Mirka Abranet, 50-pack, med prisinformation och rabatterbjudande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
F_man och 4 till
  • Laddar…
Snabbspännare har man alltid nytta av. Speciellt när man försöker komma på olika jiggar till verkstaden. Fastnade för Bessys självjusterande och började kolla prisbilden. Bessey ligger ju inte i lågprissegmentet insåg jag rätt snabbt.

Skärmdump från Prisjakt visar olika Bessey klämtänger och snabbspännare med priser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Men ”den som söker skola finna”. På Amazon fanns det två av den största modellen till kanonpris!

Skärmdump av onlineköp, leveransbekräftelse, köpalternativ, returinformation, totalt pris, och beställningens detaljer.

Två stycken för under 430kr inklusive frakt! Att dom dessutom levererades inom 20 timmar gjorde inte saken sämre!
Dag
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Suddat. Åter till tips
 
  • Gilla
john.h och 6 till
  • Laddar…
Clas Ohlson har 15 % rabatt när man handlar för minst 400 kr. Endast online, men går att beställa på hemsidan och hämta i butik efter 30 min.

Rabattkod SUMMER15.

Handla för minst 400 kr och få 15% rabatt med koden SUMMER15. Rabattkoden gäller endast på clasohlson.com/se t.o.m. 22/05/23. Gäller ej redan prissänkta varor, presentkort, klubbpriser, multibuy, robotgräsklippare, robotdammsugare, Google, Nest, Philips Hue, DJI, Apple, Moccamaster, AVA, Kärcher, Pax, JBL, Yale, Peltor, Marshall, Dewalt, Xiaomi, Ecoflow, Netatmo. Koden kan ej kombineras med andra rabattkoder. Vi reserverar oss för eventuella tryckfel, leveransförseningar eller slutförsäljning.
 
  • Gilla
Skogsmusen och 4 till
  • Laddar…
Proffsmagasinet har en kampanj på produkter för "finsnickerier", en hel del krafs, en del bra. Har inte kollat om priserna står sig direkt. En del rabatt på Kreg-prylar om man lagt pengar på sånt.
https://www.proffsmagasinet.se/finsnickeri-kampanj

Jag kommer nog slå till på en ny excenterslip dock, eftersom min gamla cotech börjar spricka för mycket nu efter alla års slipande.
1.600kr för Metabo sxe 425 tror jag är rätt bra pris.

https://www.proffsmagasinet.se/mask...o-sxe-425-turbotec-excenterslip-320-w-1110235
 
  • Gilla
JSten och 1 till
  • Laddar…
F F_man skrev:
Proffsmagasinet har en kampanj på produkter för "finsnickerier", en hel del krafs, en del bra. Har inte kollat om priserna står sig direkt. En del rabatt på Kreg-prylar om man lagt pengar på sånt.
[länk]

Jag kommer nog slå till på en ny excenterslip dock, eftersom min gamla cotech börjar spricka för mycket nu efter alla års slipande.
1.600kr för Metabo sxe 425 tror jag är rätt bra pris.

[länk]
Om man är intresserad av Multiverktyget från Fein MultiMaster AMM 500 Plus Top AS så har för en gångs skull Proffsmagasinet bra pris på den i denna kampanj: 2551:-

MultiMaster AMM 500 Plus Top AS Fein Multiverktyg utan batteri och laddare | Proffsmagasinet

Tyvärr verkar Fein ha slutat med sin tidigare kampanj att Du fick ett AmpShare batteri (Bosch) på 18V-4Ah och 6 multiblad gratis vid registrering för 3-års garanti
 
  • Gilla
SamiHus
  • Laddar…
Cheesen
Nu är ju det här en utgående modell.. men habegäret är inte mindre... har sett den tidigare men då har den kostat runt 2000:-
https://amzn.to/3oiOXak
Produktbild av skruvmejselset, Wiha speedE, rött och gult, med laddningsstation, batterier och bits.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

SpeedE 2 (Uppföljaren) är såvitt jag förstått det, klumpigare dyrare men något starkare.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Åtgärden
Dessa har smugit sig neråt i pris i ett par veckors tid nu. Är precis samma produkt som bla. festool, som brukar ligga närmare femhundringen för paret.
Två stycken metallklämmor med röda handtag, recensioner och prisinformation visas. Verktyg för träbearbetning.
https://amzn.eu/d/dLGOGyu
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Reklambild för "Superlördag", 25% rabatt på allt, Mekonomen, datum och hänvisning till webbplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Direktlänk
 
  • Gilla
Bäckström92 och 2 till
  • Laddar…
Aldrig sett denna förut, hysteriskt kul och tror den är nedsatt nu!

E-handelsprodukt, pizzaslicer utformad som cirkelsåg, Festool, vit bakgrund, priset angivet i svenska kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Bäckström92
  • Laddar…
Åtgärden Åtgärden skrev:
Dessa har smugit sig neråt i pris i ett par veckors tid nu. Är precis samma produkt som bla. festool, som brukar ligga närmare femhundringen för paret.
[bild]
[länk]
Så har de höjt priset till 459:- dvs lite högre än innan sänkningen…
 
  • Gilla
Raws89 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.