Cheesen Cheesen skrev:
Jag drömmer ju om en komplett sats med wera cyclop och wera joker blocknycklar. -> [länk]
Men det är svårt att motivera för frun att jag ska köpa 11 blocknycklar för nära tre tusen kronor "Du har ju verktyg" Får väl önska dom i femtiårspresent....
Dom är väl nere på dryga tusenlappen då och då om jag inte missminner mig.
Tycker personligen att spärrnycklar med "riktiningsväljare" är bättre.

richardtenggren
X xxx.maws skrev:
Dom är väl nere på dryga tusenlappen då och då om jag inte missminner mig.
Tycker personligen att spärrnycklar med "riktiningsväljare" är bättre.
Finns ett större och mindre kit vill jag minnas, jag köpte det stora, kommer dock inte ihåg vad jag gav för det :crysmile:

Edit: 2350 var det tydligen

• Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Ååååkej, var är tipsen i de senaste inläggen? ;)

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Knipex låsringtångsats med 8st tänger.
https://www.amazon.se/KNIPEX-Låsringstångsats-00-19-V01/dp/B06WLQJHCB/ref=sr_1_32?crid=12ILM3HZ9M7JU&keywords=knipex+låsringstång&qid=1675167336&sprefix=knipex+låsringstång,aps,111&sr=8-32

Har sjunkit i pris om 30-40kr per dag de senaste dagarna från ca 950kr. Har haft kolla på denna ett tag nu. Beställde min i söndags (fick redan igår) för vågade inte chansa längre på att den skulle hoppa upp i pris, men den sjönk med 10% idag. Ligger normalt på över 1500kr.

• Gilla
Nilstyko och 3 till
  • Laddar…
R RPM2006 skrev:
[länk]

Har sjunkit i pris om 30-40kr per dag de senaste dagarna från ca 950kr. Har haft kolla på denna ett tag nu. Beställde min i söndags (fick redan igår) för vågade inte chansa längre på att den skulle hoppa upp i pris, men den sjönk med 10% idag. Ligger normalt på över 1500kr.
Himla bra tråd, en sån visste jag inte jag behövde... här kan man spara mycket...
I alla fall något jag saknat någon gång ibland, tack för tipset!

R RPM2006 skrev:
[länk]

Nu är det 1527kr som gäller.

• Gilla
reez och 1 till
  • Laddar…
Cheesen
mexitegel mexitegel skrev:
Ååååkej, var är tipsen i de senaste inläggen? ;)
R RPM2006 skrev:
Nu är det 1527kr som gäller.
Ja jag lär aldrig bli klok på Amazons prissättning. Köpte två stycken femkilos akvariesand för 22 euro för några år sedan på Amazon.de och när jag konstaterade att jag behövde 5 kilo till så kostade det plötsligt 24 euro för en säck. bara ordinarie priser...

Finns säckakärra/Pirra på ICA Maxi i Borås för 225:-

fanns 4 kvar för 10 minuter sen.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
D Danne_83 skrev:
Makita DGA504Z 1308kr (utan batteri)

[länk]
kan rekommendera den, har dock den med dödmansgrepp. Är nöjd

H Hasselnot skrev:
kan rekommendera den, har dock den med dödmansgrepp. Är nöjd
Ja det finns otroligt många olika i 18v serien, insåg jag när jag valde, slutade med att jag beställde denna, den billigaste då det ändå är ett komplement till en 230volt maskin och lär vara bättre än min tidigare 18v 115mm vinkelslip. Ville uppgradera mest för att kunna använda 4-6 ah-batterierna.

Inte ett verktyg per se men ett slags verktyg för att köpa — eller inte köpa — verktyg:

https://www.fakespot.com/

"Use AI to detect fake reviews and scams
Supported on Amazon, eBay, Walmart, Bestbuy, and many more."

Har inte haft anledning att använda sajten själv men sett att det finns användare på FOG:en som nyttjar den.

//Ronnie

• Gilla
john.h
  • Laddar…
P Pysslarn skrev:
Inte ett verktyg per se men ett slags verktyg för att köpa — eller inte köpa — verktyg:

[länk]

"Use AI to detect fake reviews and scams
Supported on Amazon, eBay, Walmart, Bestbuy, and many more."

Har inte haft anledning att använda sajten själv men sett att det finns användare på FOG:en som nyttjar den.

//Ronnie
verkar inte funka på svenska amazon

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.