3 830 578 läst · 13 001 svar
3831k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Dom är väl nere på dryga tusenlappen då och då om jag inte missminner mig.Cheesen skrev:
Tycker personligen att spärrnycklar med "riktiningsväljare" är bättre.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Finns ett större och mindre kit vill jag minnas, jag köpte det stora, kommer dock inte ihåg vad jag gav för detX xxx.maws skrev:
Edit: 2350 var det tydligen
Knipex låsringtångsats med 8st tänger.
https://www.amazon.se/KNIPEX-Låsringstångsats-00-19-V01/dp/B06WLQJHCB/ref=sr_1_32?crid=12ILM3HZ9M7JU&keywords=knipex+låsringstång&qid=1675167336&sprefix=knipex+låsringstång,aps,111&sr=8-32
Har sjunkit i pris om 30-40kr per dag de senaste dagarna från ca 950kr. Har haft kolla på denna ett tag nu. Beställde min i söndags (fick redan igår) för vågade inte chansa längre på att den skulle hoppa upp i pris, men den sjönk med 10% idag. Ligger normalt på över 1500kr.
https://www.amazon.se/KNIPEX-Låsringstångsats-00-19-V01/dp/B06WLQJHCB/ref=sr_1_32?crid=12ILM3HZ9M7JU&keywords=knipex+låsringstång&qid=1675167336&sprefix=knipex+låsringstång,aps,111&sr=8-32
Har sjunkit i pris om 30-40kr per dag de senaste dagarna från ca 950kr. Har haft kolla på denna ett tag nu. Beställde min i söndags (fick redan igår) för vågade inte chansa längre på att den skulle hoppa upp i pris, men den sjönk med 10% idag. Ligger normalt på över 1500kr.
Himla bra tråd, en sån visste jag inte jag behövde... här kan man spara mycket...R RPM2006 skrev:Knipex låsringtångsats med 8st tänger.
[länk]
I alla fall något jag saknat någon gång ibland, tack för tipset!
Nu är det 1527kr som gäller.R RPM2006 skrev:Knipex låsringtångsats med 8st tänger.
[länk]
mexitegel skrev:
Ja jag lär aldrig bli klok på Amazons prissättning. Köpte två stycken femkilos akvariesand för 22 euro för några år sedan på Amazon.de och när jag konstaterade att jag behövde 5 kilo till så kostade det plötsligt 24 euro för en säck. bara ordinarie priser...R RPM2006 skrev:
Renoverare
· Älvsborg
· 120 inlägg
Finns säckakärra/Pirra på ICA Maxi i Borås för 225:-
fanns 4 kvar för 10 minuter sen.
fanns 4 kvar för 10 minuter sen.
Ja det finns otroligt många olika i 18v serien, insåg jag när jag valde, slutade med att jag beställde denna, den billigaste då det ändå är ett komplement till en 230volt maskin och lär vara bättre än min tidigare 18v 115mm vinkelslip. Ville uppgradera mest för att kunna använda 4-6 ah-batterierna.H Hasselnot skrev:
Inte ett verktyg per se men ett slags verktyg för att köpa — eller inte köpa — verktyg:
https://www.fakespot.com/
"Use AI to detect fake reviews and scams
Supported on Amazon, eBay, Walmart, Bestbuy, and many more."
Har inte haft anledning att använda sajten själv men sett att det finns användare på FOG:en som nyttjar den.
//Ronnie
https://www.fakespot.com/
Har inte haft anledning att använda sajten själv men sett att det finns användare på FOG:en som nyttjar den.
//Ronnie
verkar inte funka på svenska amazonP Pysslarn skrev:Inte ett verktyg per se men ett slags verktyg för att köpa — eller inte köpa — verktyg:
[länk]
//Ronnie