Jag passerar täbybutiken i morgon när de öppnar, så jag kan rapportera här strax efter jag köpt på mig allt intressant...

• Gilla
MLindstrom och 1 till
  • Laddar…
Det var rätt länge sedan de sålde ut skruvsortimentet i Täby. Räkna inte med någon lycka där.

mattiasp mattiasp skrev:
Det var rätt länge sedan de sålde ut skruvsortimentet i Täby. Räkna inte med någon lycka där.
Men @mattiasp, ”den som söker skola finna”!

stigen stigen skrev:
Men @mattiasp, ”den som söker skola finna”!
Om man skall vara noga, och det skall man ju, så är "skola" en pluralform. Var inte du lärare en gång i tiden? ;)
Ta inte illa upp. Jag skojar bara, eller har en släng av tillfällig asperger.

• Gilla
hus520 och 2 till
  • Laddar…
Bosch gas 35 M afc grovdammsugare, 5722 kr på Amazon, länk.

Billigast på prisjakt: 7 796 kr. länk

• Gilla
nevinator
  • Laddar…
Cheesen
D DZ90 skrev:
Bosch gas 35 M afc grovdammsugare, 5722 kr på Amazon, länk.

Billigast på prisjakt: 7 796 kr. länk
Det är faktist en hel uppsjö av boschverktyg som är prissatta på Amazon.
https://amzn.to/3WLwVZG
Om ni inte köpt kniven så rekommenderar jag den skarpt.
https://amzn.to/3HkJKEj
Hopfällbar kniv med turkos handtag på ett tangentbord med rymdtema musmatta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

den har legat i min ficka i snart två år och är lika fin nu som då jag köpte den i april -21

• Gilla
trojlee och 3 till
  • Laddar…
Klar jag anade att Mattias hade koll, men jag stack ändå in huvudet på Granngården. Jag förstår att de sålt ut en massa saker, för det är en helt annan butik än för ett år sedan. Nu finns det inte ens någon avdelning där de skulle kunna ställa en låda skruv utan att det skulle kännas väldigt fel.

• Ledsen
mattiasp
  • Laddar…
T
  • Gilla
ason
  • Laddar…
A
Tycker det ser ut som Amazon har lite lägre priser just nu på Wera verktyg

Wera 0513400001 Kraftform Micro Big Pack 1 Skruvmejselsats, 25 Delar. 777 kr

Wera 05105630001 Skruvmejsel, Svart, Grön. 541 kr

Cheesen
Det närmar sig däckbyte... Jag fick en liknande modell i födelsedagspresent ifjol. Oerhört mycket roligare när man har en momentnyckel. Dom plastade hylsorna har jag haft i många år och är även uppskattade.
https://amzn.to/3kVRVzC jag vet inte om 900:- är rätt pris men okej, jag vill minnas att min momentnyckel kostade nära 600 för bara nyckeln.. och det är klart man ska ha ett gott år när man lägger om till sommarsulorna.

Cheesen
A Alfons3301 skrev:
Tycker det ser ut som Amazon har lite lägre priser just nu på Wera verktyg

Wera 0513400001 Kraftform Micro Big Pack 1 Skruvmejselsats, 25 Delar. 777 kr

Wera 05105630001 Skruvmejsel, Svart, Grön. 541 kr
Micro big packen där är ordinarie pris på min Amazon... Jag vet inte riktigt hur det funkar med blixterbjudande, tror dom är personliga men får upp några riktigt bra när jag söker på Wera.
https://amzn.to/40h5Z76
Torxnycklarna har jag sneglat på länge... Synd bara att man känner sig som en riktig junkie när man funderar på Wera, kokain är ju billigt i jämförelse:p

• Haha
TCG och 2 till
  • Laddar…
A
Cheesen Cheesen skrev:
Micro big packen där är ordinarie pris på min Amazon... Jag vet inte riktigt hur det funkar med blixterbjudande, tror dom är personliga men får upp några riktigt bra när jag söker på Wera.
[länk]
Torxnycklarna har jag sneglat på länge... Synd bara att man känner sig som en riktig junkie när man funderar på Wera, kokain är ju billigt i jämförelse:p
De jag kollade på var inte blixterbjudanden, men ändå låga priser när jag tittade i historiken på Prisjakt och Pricerunner.
Ja det blir ju en last…men skulle reparera en grej igår och störde mig på mina billiga gamla micromejslar…

K
Cheesen Cheesen skrev:
[länk]
Jag har Weras hex-nycklar och kan säga att jag alltid har ett leende på läpparna när jag tar fram dom för att skruva :D

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
I
Har köpt en del Wera prylar på Amazon och kan bara flika in att ex skruvmejslarna köpte jag för typ samma pris förra sommaren. Uppfattningen är att de har återkommande "rea" på prylar lite då och då så som många andra butiker.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Cheesen
A Alfons3301 skrev:
De jag kollade på var inte blixterbjudanden, men ändå låga priser när jag tittade i historiken på Prisjakt och Pricerunner.
Ja det blir ju en last…men skulle reparera en grej igår och störde mig på mina billiga gamla micromejslar…
Jag drömmer ju om en komplett sats med wera cyclop och wera joker blocknycklar. -> https://amzn.to/3kZOVSY
Men det är svårt att motivera för frun att jag ska köpa 11 blocknycklar för nära tre tusen kronor "Du har ju verktyg" Får väl önska dom i femtiårspresent....

• Gilla
  • Älska
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.