maskinvaruhuset.se säljer Hultafors DPL för 999:- vilket är mycket prisvärt.
Går att prismatcha på Hornbach och få den för 899:- istället.

Hultafors DPL digitalt vattenpass med display och Bluetooth, annonserat på Maskinvaruhuset.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

C Chentin skrev:
maskinvaruhuset.se säljer Hultafors DPL för 999:- vilket är mycket prisvärt.
Går att prismatcha på Hornbach och få den för 899:- istället.

[bild]
Har hornbach denna? H I T T A ej

j.f.s j.f.s skrev:
Menade nog Bauhaus: [länk]
Lagerförs inte i varuhus och finns ej för beställning via nätet för tillfället. :cry:

• Gilla
gasto
  • Laddar…
G gasto skrev:
Har hornbach denna? H I T T A ej
Dom har kanske inte kvar den.
Jag köpte min där för runt ett år sen. :cool:

• Gilla
gasto
  • Laddar…
Fick just en Dewalt 7485 för 4544 kr på Hornbach genom att prismatcha mot Amazon. Kanske inte extraordinärt, men kändes som ett bra pris för mig som varken har råd med eller plats för storebror 7492 - samma fina anhåll på denna, fast mindre förstås. DEWALT DWE7485 bordcirkelsåg i svart och gult på en produktbild, visar priset och användarbetyg.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Om ni (eller någon ni känner) har vägarna förbi Gekås:

Wera skruvmejselset i butikshylla med priset 249 kronor, kapsylöppnare ingår, limited edition.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
proffsproduktershop.se har 28 % rabatt på ett helt köp fram till söndag om man anger koden "28".

Reklam för 28 % rabatt hos ProffsProdukterShop med en leende sol och rabattkod "28".
Skapa konto

• Gilla
fremax
  • Laddar…
A
Inget verktyg, men weber go anywhere kolgrill 799:- hos netonnet, kan prismatchas till 720:- hos Hornbach

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P
Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
proffsproduktershop.se har 28 % rabatt på ett helt köp fram till söndag om man anger koden "28".

[bild]
Dom har höjt en hel del priser sen jag handla i början av veckan, räknade ut att med den rabatten dom har nu så blir det ungefär samma pris som dom hade när jag beställde.

Lite smålurigt företag dedär!

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Dom har höjt en hel del priser sen jag handla i början av veckan, räknade ut att med den rabatten dom har nu så blir det ungefär samma pris som dom hade när jag beställde.

”Intet nytt under solen”!

P pleqtiz skrev:

Sånt där blir man så lack av att höra. Företag som gör sånt borde snarare bojkottas.

• Gilla
cpalm och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.