T Ejmelie skrev:
Så man behöver inte köpa en enskild produkt för minst 3500kr? Utan det räcker att man köper Bosch produkter för sammanlagt minst 3500kr?
Ja, så länge det är Bosch professional-produkter och du har allt på samma kvitto.
 
  • Gilla
Narfez och 1 till
  • Laddar…
A
T Trunk skrev:
Menar du att de skickade i två olika paket? Det borde inte göra någon skillnad eftersom det fortfarande är samma beställning.

Om det är kvitto du letar efter så kan du kolla under dina sidor på amazon. Där kan du bevisa att alla dina köp är från samma order.

Exempel:
[bild]
Det är den här vyn som dom lyckats dela upp i två. Kom i tre sändningar, med två olika ordernummer. Alla varor från "Bosch Professional Store". En utcheckning. Oerhört konstigt!

Blev grinig och mailade Bosch om detta en till vända, får se vad som säger.
 
F
  • Ledsen
john.h
  • Laddar…
E
T Trunk skrev:
Eller som i mitt fall; jag har mycket länge sneglat på deras 12v-skruvdragare med utbytbara chuckar samt deras 12-handöverfräs. Men av olika anledningar så har jag väntat med köp. Nu hade Amazon sänkt priset på båda samt att man får tillbaka 500 kronor så jag slog till. Dels fick dom mig äntligen att köpa deras produkter och dels har jag nu batteri och laddare till deras 12v-system vilket betyder att jag i framtiden kommer titta extra noga på bosch när jag ska köpa batteridrivet.
När det blir dags kan jag starkt rekommendera vinkelslipen, den är suverän till småsaker. Skära i 3mm järnrör är inte dess grej men kapa spik / korta skruv (tänk 16mm skruv som inte skall sticka igenom vinkeljärn och 11mm hylla), fixar den klockrent. Och med karbidskivan öppnar du kartonger som med ett lasersvärd (fast den dammar mer).
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Dannnnnnne
Är det någon som har koll på om det finns verktygspaket med sticksåg, cirkelsåg laddare och Batterier? makita eller blå bosch vote fint. Har inte lyckats hitta men hoppas jag har missat något
 
Q
Dannnnnnne Dannnnnnne skrev:
Är det någon som har koll på om det finns verktygspaket med sticksåg, cirkelsåg laddare och Batterier? makita eller blå bosch vote fint. Har inte lyckats hitta men hoppas jag har missat något
Inte riktigt svar på din fråga, men jag lyckas oftast hitta bättre pris på löst om jag lägger en halvtimme på sökning, än vad som erbjuds i olika kit. Dessutom erbjuds inte i kitet alltid just den maskinen man helst vill ha.
 
  • Gilla
TriNitro och 1 till
  • Laddar…
Ni som gillar blått!

Kan det här vara någonting!
ByggOle Nacka & Värmdö.

Reklam för byggverktyg inklusive Bosch Sågbord GTA 2500 Compact och Bosch Kap- och geringssåg med priser och rabatter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bosch skruvdragare på reklambild med erbjudandepriset 999 kr, spara 1 046 kr, modell GSR 12V-15 med LED-belysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Blå Bosch skruvdragare med röda detaljer och en prislapp på 1.595 SEK, inklusive batterier och laddare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
trojlee och 5 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Ja, så länge det är Bosch professional-produkter och du har allt på samma kvitto.
Jag har varit kontakt med Bosch pro support som säger att det enkom gäller batteri- eller sladdverktyg. Dvs inte tillbehör som batterier, laddare, borr, bits etc. En nog så viktig definition som inte helt tydligt framgår av kampanjvillkoren. Men har någon lyckats få cashback där tillbehör köpts som räknats till totalsumman som behövs för att nå målnivåerna skriv gärna. Då är jag beredd att försöka.
Suktar efter en GSB 18v-150c men måste köpa batterier och lite annat bös för att komma upp i 7000:-
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
Realdoolar Realdoolar skrev:
Jag har varit kontakt med Bosch pro support som säger att det enkom gäller batteri- eller sladdverktyg. Dvs inte tillbehör som batterier, laddare, borr, bits etc. En nog så viktig definition som inte helt tydligt framgår av kampanjvillkoren. Men har någon lyckats få cashback där tillbehör köpts som räknats till totalsumman som behövs för att nå målnivåerna skriv gärna. Då är jag beredd att försöka.
Suktar efter en GSB 18v-150c men måste köpa batterier och lite annat bös för att komma upp i 7000:-
Kanske här
Bosch Professional BITURBO GSB 18V-150 C sladdlös kombiborr (max. vridmoment på 150 Nm, inkl. 2 x ProCORE18 V 8,0 Ah uppladdningsbara batterier, GAL 1880 laddare, anslutningsmodul, i L-BOXX 136) https://www.amazon.se/dp/B09493PLMM/ref=cm_sw_r_cp_api_i_GXB0EJJM7G0KX67C78KG?_encoding=UTF8&psc=1
 
Music Man Music Man skrev:
Kanske här
Bosch Professional BITURBO GSB 18V-150 C sladdlös kombiborr (max. vridmoment på 150 Nm, inkl. 2 x ProCORE18 V 8,0 Ah uppladdningsbara batterier, GAL 1880 laddare, anslutningsmodul, i L-BOXX 136) [länk]
Jo problemet är att inte Amazon själva säljer den, utifrån betygen vet jag inte om jag vågar beställa från säljaren ifråga. Priset är nästan för bra för att vara sant... :)
 
Music Man Music Man skrev:
Kanske här
Bosch Professional BITURBO GSB 18V-150 C sladdlös kombiborr (max. vridmoment på 150 Nm, inkl. 2 x ProCORE18 V 8,0 Ah uppladdningsbara batterier, GAL 1880 laddare, anslutningsmodul, i L-BOXX 136) [länk]
Länken går till en GDS 18V-1000 i rubriken som enligt googlande är en muttermaskin men beskrivningen är en slagborr.
Säljaren är inte Amazon och har endast 6 recensioner med låga betyg.
Troligtvis får man ingenting eller en tegelsten om man beställer.
Efter reklamation får man så småningom pengarna tillbaka från Amazon.
 
T TCG skrev:
Länken går till en GDS 18V-1000 i rubriken som enligt googlande är en muttermaskin men beskrivningen är en slagborr.
Säljaren är inte Amazon och har endast 6 recensioner med låga betyg.
Troligtvis får man ingenting eller en tegelsten om man beställer.
Efter reklamation får man så småningom pengarna tillbaka från Amazon.
Jag beställde faktiskt redan en, då ifrån en annan säljare (via Amazon) som ändå hade hyfsade betyg. Jag fick då levererat just en GDS 18v-1000... men den ville jag ju inte ha. Säljaren var lite långsamma på att svara på min reklamation men Amazon gick in och betalade tillbaka via A-Z garantin då säljaren inte svarade inom 3 arbetsdagar. Sent omsider svarade säljaren att det berodde på ett fel i deras system för koppling produkter/artikelnummer.
 
Hultafors snabbvinkel fanns på Clas Ohlson för 149:-, bra pris.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.