G gasto skrev:
Tack ska du ha
Men det var samma EAN på hornbach och amazon Så det ska vara lugnt
 
  • Gilla
gasto
  • Laddar…
G gasto skrev:
[länk]

Vart ser du ean nummret där
Du kan kopiera det på Hornbach tex. och söka på det på amazon...
 
  • Makita DTW300Z sladdlös slagnyckel, 18 V, på en onlinebutiksida med pris och användaromdömen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Du kan kopiera det på Hornbach tex. och söka på det på amazon...
Okej tackar
 
  • Gilla
Jansson75
  • Laddar…
Den här verktygssatsen märkt Makita ser ut att vara snäppet vassare än de Bahcosatser som ofta säljs för 999 kronor,
https://www.hylte-lantman.com/makit...=email&utm_campaign=Email_campaign_2021_10_24
Ordentligt med bits och liknande till skruvdragaren.
Öppen Makita verktygsväska med olika handverktyg och bits uppradade på svart underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Billigare via amazon.se och 0 i frakt för Primekunder,
https://www.amazon.se/Makita-P-9053...qid=1635072674&sprefix=P-90532,aps,184&sr=8-1
1 101,90 kr
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
hsd
Saknas en liten tång att greppa bitsrn med
 
T Tumtapp skrev:
Gelringar till Peltor Alert.
230:-, ligger normalt på runt 600:-
[länk]
Tack för tipset. Har suktat efter såna ett tag men känt att det varit för dyrt att testa eftersom kuddarna som sitter på fortfarande varit helt ok. När nu priset kom ner rejält tvekade jag inte särskilt länge.
 
galento
Osäker på om detta platsar här men har tittat efter en bra ficklampa en
tid för höstmörkret och köpte en Biltema art.nr 24-9560 för 299 kr.
Måste säga att jag blev förvånad över hur bra ljus den gav , 9 AA batterier
i batterikassetten .
 
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
galento galento skrev:
Osäker på om detta platsar här men har tittat efter en bra ficklampa en
tid för höstmörkret och köpte en Biltema art.nr 24-9560 för 299 kr.
Måste säga att jag blev förvånad över hur bra ljus den gav , 9 AA batterier
i batterikassetten .
Jasså, intressant att en svensk butik äntligen fått in en lampa med så pass kraftig diod som cree P50 till OK pris. Dock bör man nog köpa laddbara batterier till en sådan. Från Kina har ju nästan alltid ficklampor Li-ION batterier. Och de tar också slut rätt snabbt. Just att det är svensk butik gör ju att det troligen är en äkta cree. Från Kina har jag varit nervös för att det är någon piratkopia som kanske även strålar ljus som inte är bra för ögonen.
 
  • Gilla
Kacper
  • Laddar…
I
L Lilllen skrev:
Jasså, intressant att en svensk butik äntligen fått in en lampa med så pass kraftig diod som cree P50 till OK pris. Dock bör man nog köpa laddbara batterier till en sådan. Från Kina har ju nästan alltid ficklampor Li-ION batterier. Och de tar också slut rätt snabbt. Just att det är svensk butik gör ju att det troligen är en äkta cree. Från Kina har jag varit nervös för att det är någon piratkopia som kanske även strålar ljus som inte är bra för ögonen.
Vill man ha högre effekt behöver man generellt andra typer av batterier ex 18650 Li-ion. Har själv köpt ficklampor från både USA och kinsa och dessa har varit klart bäst hitentills. Köpte laddningsbara och de behöver laddas extremt sällan med vårt möster.

Vi betsällde ett par st och en var dålig vid leverans så då skickade en ny, problemet är att det då utgick en extra PostNord utgift så jag vet inte hur lönt det verkligen var att reklamera.

När det gäller MAX LM så ska man veta att oftast gäller detta endast under en kort period, sen växlar den ner styrkan rejält. Problemet är att delarna blir annars överhättade vilket är ett generellt problem bland ficklampor med högre LM.

Personligen ger jag inte mycket för Biltemas elektroniska produkter, får känslan av att de tar alla genvägar som är möjligt att ta. Men 200-300 kr är inga större pengar, säkert värt att testa för de som tycker batteri bestyckningen känns okay. Men som sagt, kontrollera hur länge den kan köra MAX trycket.
 
I Ironside skrev:
Vill man ha högre effekt behöver man generellt andra typer av batterier ex 18650 Li-ion. Har själv köpt ficklampor från både USA och kinsa och dessa har varit klart bäst hitentills. Köpte laddningsbara och de behöver laddas extremt sällan med vårt möster.

Vi betsällde ett par st och en var dålig vid leverans så då skickade en ny, problemet är att det då utgick en extra PostNord utgift så jag vet inte hur lönt det verkligen var att reklamera.

När det gäller MAX LM så ska man veta att oftast gäller detta endast under en kort period, sen växlar den ner styrkan rejält. Problemet är att delarna blir annars överhättade vilket är ett generellt problem bland ficklampor med högre LM.

Personligen ger jag inte mycket för Biltemas elektroniska produkter, får känslan av att de tar alla genvägar som är möjligt att ta. Men 200-300 kr är inga större pengar, säkert värt att testa för de som tycker batteri bestyckningen känns okay. Men som sagt, kontrollera hur länge den kan köra MAX trycket.
Jo, jag har också en hög med lampor med 18650 batterier från Kina. Dock pratade jag med en som jobbar med att testa LED-lampor för godkännande att få säljas i Sverige. Han sa att många stoppas pga att de strålar en massa som inte är bra för ögonen. Är det dock äkta Cree så gissar jag att det inte är något problem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.