Raskus Raskus skrev:
Metabo borrsats

[länk] be
Hur funkar dessa borrar? Köpte förut Clasohlsons egna i den prisklassen, men tröttnade till sist och köpte Dormer. Kostar typ 4-5 gånger mer, men det blir finare hål och de håller väldigt bra. Nu är jag ingen storanvändare av borrar men enda gången jag hittills slitit ut Dormer är när jag borrade i plåt som satt dikt an mot betong... Även köpt Wedevåg. De är också riktigt bra men kostar över 10 gånger Metabo-borrarna. Men Metabo borde ju med all sannolikhet vara bra mycket bättre än COs egna? så kanske är de bra att ha som borrar till liknande stål/betong-projekt som ovan om inte annat?
 
H
I Itoi skrev:
Tänkte först köpa från Amazon, då det var billigast. Sedan föll det på Verktygsvaruhuset för att stödja lokala handlare i Sverige, samt 3års garanti vid registrering.

Någon som vet om Makita Oy Sweden ger samma garanti från Amazon?

Makita DTD171Z Impact Screwdriver, 18 V, Multicolour [länk]
Ingen förlängd garanti via amazon.
 
Konstigt. Alla bosch produkter jag köpt via amazon har jag fått förlängd garanti på. Förstår inte skillnade från att handla den på en eller en annan hemsida ska höra någon skillnad på garantin?
 
Bosch är inga problem med förlängda garantin, det verkar dock vara så att andra märken inte är lika givmilda.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Makita batterier till hyfsat pris på [länk]

Har alltid kunna prismatcha på Bauhaus för ännu bättre pris vid tidigare erbjudanden från Verktygsvaruhuset.

Tyvärr går det inte då ja är i behov av ett 1850.
Bauhaus 1850 kostar 845.
Verktygsvaruhuset tar 875:surprised:.
 
Jula säljer Tormek T4 med rabatt just nu. Bra pris tror jag.
 
  • Gilla
trattalask och 3 till
  • Laddar…
S Skogsmusen skrev:
Tyvärr går det inte då ja är i behov av ett 1850.
Bauhaus 1850 kostar 845.
Verktygsvaruhuset tar 875:surprised:.
6ah har väl samma dimensioner och vikt som 5ah?
 
510Y3BUWCkL._AC_SL1500_.jpg

Amazon "Deal of the day", 1207kr
 
  • Gilla
ClemensK och 3 till
  • Laddar…
Redan beställt:cool:(y)
 
Verkstadssats med verktygstavla, förvaringsskåp och lådor, prisangivelse 595:-, samt produktinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fizz
  • Laddar…
T TCG skrev:
Står inte vilket företag så här kommer länk.
Man måste ha företag för att handla:
[länk]
Åhhh... sorry. Själv är jag så miljöskadad så att jag kan se på teckensnittet vilken butik det rör sig om.

Och - ja - man köpa via företag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.