L Lilllen skrev:
Oj, ja får någon dem så var det ett extremt bra pris. Hittar du några andra så får du gärna tipsa. Jag är ute efter både längre och kortare modeller.
Det kom mail ganska snabbt med "avbrutet köp".
Tror tom. dom försökte ringa.

C Chentin skrev:
Ja. Vi som hann beställa kan nog se oss blåsta.
Den som gapar efter mycket...(?)

Butikens enda recension:
[bild]
Blåsta och blåsta, det var ett uppenbart felsatt pris så om man förväntade sig att få dem till det priset är man snarare självblåst ;)

Med det sagt så skadar det förstås inte att testa lägga en beställning när det är felsatt pris, ibland har man ju en jävla tur och att de antingen hinner skicka innan felet upptäcks eller att de skickar varorna för att visa lite goodwill.

T Trunk skrev:
Blåsta och blåsta, det var ett uppenbart felsatt pris så om man förväntade sig att få dem till det priset är man snarare självblåst ;)

Med det sagt så skadar det förstås inte att testa lägga en beställning när det är felsatt pris, ibland har man ju en jävla tur och att de antingen hinner skicka innan felet upptäcks eller att de skickar varorna för att visa lite goodwill.
Hade du tittat lite mer noggrant så hade du sett att personen som hade recenserat butiken inte fick tillbaka pengar från ett avbrutet köp.
Det om något är väl att bli blåst?

Jo, vi förstod också att ett pris motsvarande en tusendel av ord. pris var ett felsatt pris, men valde att chansa.
Så nä, vi är inte blåsta någon av oss. Vet inte varför du känner att du måste insinuera det.

C Chentin skrev:
Hade du tittat lite mer noggrant så hade du sett att personen som hade recenserat butiken inte fick tillbaka pengar från ett avbrutet köp.
Det om något är väl att bli blåst?

Jo, vi förstod också att ett pris motsvarande en tusendel av ord. pris var ett felsatt pris, men valde att chansa.
Så nä, vi är inte blåsta någon av oss. Vet inte varför du känner att du måste insinuera det.
Fast nu lägger du lite väl mycket vikt i både mina och recensentens ord.

Till att börja med står det att recensenten väntar på pengarna, ingenting tyder på att han ej fick dem. Och även om han av någon anledning inte skulle få dem så är det Amazon det handlar om, ett meddelande till deras kundtjänst så löser sig problemet.

Sedan tycker jag det är lite lustigt att du i ena stunden skriver:
C Chentin skrev:
Vi som hann beställa kan nog se oss blåsta.
och en kort stund senare:
C Chentin skrev:
Men aja, oavsett vilket så borde min smiley gjort det hyfsat tydligt att det jag skrev var menat mest som ett skämt.

Claes ohlson har 15% på nästan hela sortimentet ikväll 18-24 med koden natt15

• Gilla
Qjanto och 4 till
  • Laddar…
  • Gilla
Teletubbie och 1 till
  • Laddar…
E Edvuld skrev:
Bosch Professional 12V System sladdlös borrskruvdragare GSR 12V-15 FC (med 2 x 2,0 Ah-batterier, i L-BOXX, vinkeladapter, offcenteradapter etc.) 1856:-

[länk]

Hyffsat billigt, även om den legat någon hundring billigare i somras.
För 400:- till får du 12V-35FC, starkare och borstlös, med 2x3.0Ah istället för 2.0Ah som är med i 12V-15FC.
Dock är den slut på många ställen.
Finns dock för dryga 500:- över den du länkar till i Sverige:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5165538

• Gilla
Willewonka
  • Laddar…
T
FredrikR FredrikR skrev:
För 400:- till får du 12V-35FC, starkare och borstlös, med 2x3.0Ah istället för 2.0Ah som är med i 12V-15FC.
[länk]
Finns även på Amazon.se för bra pris
Bosch Professional 12V borrskruvdragare med 2 batterier, FlexiClick-adaptrar och L-BOXX.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bosch Professional 12V sladdlös borrskruvdragare GSR 12V-35 FC (inkl. 2x 3,0 Ah-batteri, snabbladdare GAL 12V-40, fyra FlexiClick-adaptrar, i L-BOXX, beställningsnummer 06019H3000) – FlexiClick System https://www.amazon.se/dp/B07RCJNLJV/ref=cm_sw_r_cp_api_glt_i_SGWY6JYPGQKZ9RM36D8R

T Ejmelie skrev:
Finns även på Amazon.se för bra pris
[bild]

Bosch Professional 12V sladdlös borrskruvdragare GSR 12V-35 FC (inkl. 2x 3,0 Ah-batteri, snabbladdare GAL 12V-40, fyra FlexiClick-adaptrar, i L-BOXX, beställningsnummer 06019H3000) – FlexiClick System [länk]
Slut där ;)

FredrikR FredrikR skrev:
[länk]
3458 i lager... 12V-15FC i låda med alla tillbehör är ganska bra. Den borstlösa är bättre om man får tag på den. 2 Ah batteri räcker gott och väl. Ens ett batteri till det jag använder den till (mindre jobb hemma; till större används en 18V slagskruvdragare).

Är mer än nöjd med min gsr 12v15 fc. Förvånansvärt stark i förhållande till sin storlek.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.