Sernbrandt har Makitarea. Såg att de hade lilla fräsen för 1195:- ex moms vilket är jäkligt billigt. Skynda er om ni behöver.

• Gilla
Kanklev och 2 till
  • Laddar…
Bara tips i tipstråden. Off-topic raderat //Mod

• Gilla
DGLundin och 15 till
  • Laddar…
  • Gilla
Kanklev och 1 till
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Sernbrandt har Makitarea. Såg att de hade lilla fräsen för 1195:- ex moms vilket är jäkligt billigt. Skynda er om ni behöver.
Blev typ 1850:- inkl moms och frakt vilket är ungefär samma pris som bauhaus tar (1895:). men bra tips, nu har jag fått upp ögonen för mer typer av verktyg :)

• Gilla
Teletubbie
  • Laddar…
S snav skrev:
Blev typ 1850:- inkl moms och frakt vilket är ungefär samma pris som bauhaus tar (1895:). men bra tips, nu har jag fått upp ögonen för mer typer av verktyg :)
Fast kör man en prismatch på Bauhaus blir det ju ca 1314:- istället (om jag räknar rätt).

S
C Chentin skrev:
Fast kör man en prismatch på Bauhaus blir det ju ca 1314:- istället (om jag räknar rätt).
1628kr borde det bli. 12 % avdrag på 1850.

1850 är inklusive en fraktkostnad på 250kr, så 1315 blir det på Bauhaus om man lyckas prismatcha

• Gilla
jnkjnjbhjkbnkllkm och 1 till
  • Laddar…
LevaLivet LevaLivet skrev:
Amazon.de kör rabatt på en del Dremel:

[länk]

Prisexempel:
Dremel 8220 multiverktyg med 65 tillbehör ~1300 sek
Prisjakt som billigast 1764 sek (genomsnittspris 1851 sek)
Vad skulle dedär vara bra för?!

Hur ska jag nu förklara att jag köpt en Dremel 3000 samt en Versatip (såg ut att vara bra att ha till robotslingan.)

• Haha
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Har haft båda i flera år och de är toppen. Versatipen med varmluftmunstycket står alltid på arbetsbänken. Toppen till att värma krympslang med och även till att förvärma med innan användning av limpistol vid plastjobb.
Robotslingan har jag fixat ett par gånger med den också.
Rekommenderas!!

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.