Makita cirkelsåg DSS610Z för 1687:- på Bauhaus om man prismatchar mot CDON (1917:). Plockade upp en igår.
Makita cirkelsåg DSS610Z med blått och svart handtag samt silverfärgad bladskyddsdel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Teleportgubben och 1 till
  • Laddar…
L lingonlingon skrev:
Enligt Bauhaus prisgaranti-regler så matchar dom inte mot rena "webbshopar" vilket CDON borde vara? Men är det så att dom kanske skiter i det nuförtiden? Har aldrig testat själv nämligen :)
Jag lyckades igår iaf :) Sedan finns ju produkten hos annan (fysisk)butik för 1990:- vilket då blir 1751:- på Bauhaus.
 
Autoexperten har hade en kamasa sats med 99 delar för 1300 med både tum och mm
Tror det fanns flera olika på kampanj
 
OT raderat. Endast tips i denna tråd.

Detta fungerar dock dåligt, med ett evigt rensande. Förslag på hur detta ska lösas får gärna tas i PM.

//Mod
 
  • Gilla
Chentin och 9 till
  • Laddar…
Raderat OT igen. Jag uppskattar alla tips, men vänligen, i PM. Annars blir det for oöverskådligt. //Mod
 
  • Gilla
pleqtiz och 4 till
  • Laddar…
Skärmdump av en högtryckstvätt Kärcher K3 Home T150 i en onlinebutiks kassavy med pris och rabattkod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


:rolleyes:
 
A
  • Gilla
målarbyxan och 12 till
  • Laddar…
Grön och svart sladdlös slagborrmaskin från HiKOKI, modell DV18DGAL 2,5AH, visad framför en webbutikssida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Trådlös skruvdragare med två batterier, laddare och förvaringsväska på en e-handelssida med prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Raskus Raskus skrev:
Perfekt att det medföljer kapskivor för sten, de är verkligen inte billiga annars.
Billiga? När det gäller diamantklingor så kan jag rekommendera Jula:s Dronco diamantklinga ST där 125mm kostar 129:- och 230mm kostar 299:-. Inte jätte dyrt men kanske inte "billigt" heller. Har kört några sådana 125:surprised:r när jag har kapat ner lite berg på ett par ställen. Det tar lite tid och dammar rejält men har inte haft några egentliga alternativ att få ner bergnivåerna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.